Hvad str tøj bruger jeres børn (ca. 5 måneder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.865 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Lillefe

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Jules

Min datter er 6 1/2 måned og er lige kommet i 74... Men kan stadigvæk være i lidt af det i str.68. For en måned siden var hun 69 cm :) Så vil satse på hun er 70-71 cm nu måske ;)

Anmeld

24. april 2011

K&S

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

Anton bliver 9 måneder den 3. maj - han bruger str. 80 i body, 74/80 i bukser og 74/80 i bluser  Han er en lille fis - han er tykkere, end han er lang

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

Anton bliver 9 måneder den 3. maj - han bruger str. 80 i body, 74/80 i bukser og 74/80 i bluser  Han er en lille fis - han er tykkere, end han er lang

wow... ja det lyder som om min er kæmpe så....  er din dreng sådan normal i tøj osv? eller hva? det kan jo være du ved det lige så lidt som jeg *G*

Anmeld

24. april 2011

Zeus

Lillefe skriver:

Hej med jer!

hvad er jeres børn?

Cajsa er næsten 6 mdr, og er lige gået op i str.74

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

Jules skriver:

Min datter er 6 1/2 måned og er lige kommet i 74... Men kan stadigvæk være i lidt af det i str.68. For en måned siden var hun 69 cm Så vil satse på hun er 70-71 cm nu måske

hmm.. ja så bliver han vel nød til at være længere kan de 3 cm ca. virkeligt gøre sådan en forskel  syntes det er noget underligt noget det der tøj..

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

Zeus skriver:

Cajsa er næsten 6 mdr, og er lige gået op i str.74

ej et sødt navn!

Anmeld

24. april 2011

K&S

Lillefe skriver:

wow... ja det lyder som om min er kæmpe så....  er din dreng sådan normal i tøj osv? eller hva? det kan jo være du ved det lige så lidt som jeg *G*

Han er den i mødregruppen, der bruger den mindste str. i tøj (og har hele tiden været det)...!

Han vejede kun 2914 g. ved fødslen og var 49 lang, så det har nok også noget at sige

Han brugte str. 50 i lige knap 2 måneder

Anmeld

24. april 2011

Maja_4000

Caroline bliver 5 måneder den 15. maj , og hun skal snart op i 68 :b

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

Han er den i mødregruppen, der bruger den mindste str. i tøj (og har hele tiden været det)...!

Han vejede kun 2914 g. ved fødslen og var 49 lang, så det har nok også noget at sige

Han brugte str. 50 i lige knap 2 måneder

Nå ok *G* så er jeg lidt mere rolig..  i min mødregruppe er min søn den ældste.. og der siger de hele tiden når jeg fortæller noget.. na ja men din søn er jo også ældre.. så man får ikke sådan lyst til at snakke højde osv må jeg indrømme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.