mathildemb skriver:
Jeg skal starte i mødregruppe på tirsdag og har lidt blandede følelser omkring det
. Jeg føler lidt at jeg er blevet presset af vores sundhedsplejerske til at sige ja til det, fordi det gør de fleste. Jeg ved bare helt ærligt ikke rigtigt hvad jeg skal bruge det til. Jeg føler mig ikke ensom i min barsel og har 1000 projekter og ting jeg gerne vil bruge min tid på.
Derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaringer med mødregrupper. Hvad fik I ud af det?
Og jer der fravalgte mødregruppe, hvad var jeres begrundelse for det?

Jeg ville ikke undvære min mødregruppe.
Vi mødes hver fredag kl 10 og omkring middag spiser vi sammen. Vi får som regel rugbrød netop fordi det er børnene som det handler om. Mens børnene sover bliver der snakket om ALT. Vi kan virkelig snakke om alt fra børn til mænd, forældre, sex og galme byture.
For nogle uger siden blev vi enige om at vi ville sy en voksipose som en fra gruppen havde et mønster på, så vi er også kreative.
Vi er alle sammen førstegangsfødende og vores alder ligger fra 26-33. vores børn er født sidst i okt-start dec.
Jeg var også i tvivl om det var noget for mig da jeg normalt er meget genert og jeg sagde heller ikke så meget første gang, men nu har jeg lært dem at kende og det kører bare.
Du skal huske på at du til enhver tid kan sige fra hvis det ikke er noget for dig.
Ellers god tur i morgen 
Anmeld