Min første mødregruppe var noget lort.... For det første blev jeg med det samme stemplet fordi jeg kom som 21 årige og havde fået et barn hvor faren ikke ville tage del i det. FORFÆRDELIG KVINDE!!! 
Derudover så gik ALT op i hvem der kunne diske op med det lækreste mad, og hvis børn der kunne hvad, osv osv...... Oplevede også at de andre 3 sammen med deres mænd aftalte møder uden jeg blev inviteret. Gangen efter da vi så mødes var det jo det neste de snakkede om, hvor hyggeligt det havde været, hvor dejligt det var at se deres mænd sammen med ungerne osv....
Der stoppede jeg efter at have været sammen med dem 4 gange, der følte jeg ligesom jeg havde givet det chancen.
Anden gang kom jeg i en fantastisk mødregruppe.... Jeg var ikke med de to første gange da jeg jo blev indlagt med Mathias da han var 8 dage gammel, og var så indlagt 17 dage. Men var med 3 gang, og vi faldt bare i hak allesammen med det samme. Vi begyndte at lave frokost til hinanden, og altid noget nyt, og var så hinandens prøve kaniner.... Jeg flyttede jo desværre fra byen i feb, og har ikke set de andre siden, men glæder mig til at skulle se de andre igen....
Nu her 3 gang vil jeg helt sikkert også gerne i en mødregruppe....
Anmeld