Jeg er klart for mødregrupper... Det er en chance for at møde nye mennesker - som endda går igennem "det samme" som du gør.... og så er der god mulighed for legekammerater til barnet senere..
Jeg har prøvet 2 mødregrupper (men har kun 1 barn) ;-)
Men jeg flyttede fra en bydel til en anden da knægten var 5 måneder, så jeg blev enig med SP om at det ville være godt for mig/os at få et netværk her hvor jeg flyttede til...
Det holdt så ikke i længden - det gjorde ingen af grupperne...
Den første gled bare ud i sandet - der var ingen konkurrence eller lign, men den gik død da jeg flyttede..
Den anden... De var skam helt flinke, men for pokker jeg var "den specielle".... Jeg skilte mig fuldstændig ud... FTF barn som til tider var følsomt, indlæggelse pga gulsot, kolik og fødselsdepression/reaktion og så var jeg den eneste som ikke ammede og ikke var kommet ned på før graviditetsvægten...
Men følte mig ikke mindre værdig eller god af den grund... for jeg havde så også barnet som "sov igennem" :-P
Nå men selvom jeg har haft 2 kringlede forløb, så vil jeg klart vælge en mødregruppe hvis jeg skal have et barn til.. Man kan jo altid prøve og så se om det er en eller ej.. man har jo intet at miste, men alt at vinde :-D
Anmeld