Lykken blev så kort :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

CmarianN

mukaniii skriver:

Kæmpe kram herfra

takker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

SussieThyssen

CmarianN skriver:

Ja du har fuldstændig ret. Min søster kom også med vise ord. Hun sagde, at denne lille guldklump skulle bare ikke til verden, og det er vel trods alt bedre, hvis der var noget i vejen, at det skete allerede nu, inden vi for alvor havde vænnet og til tanken og fortalt vidt og bredt, som hvis det skete om 3 mdr. - så havde det for alvor været et slag i hovedet!

Det er nemlig lige det.
Godt at du ser så fornuftigt på det. Og selvom det stikker i hjertet, når man nu har så stort et ønske omkring det at blive mor, så er det altid mere forfærdeligt, hvis man først er kommet endnu længere hen, som du skriver.

Anmeld

24. april 2011

lisbethita

CmarianN skriver:

Hey girls!

Det er en meget trist mig som skriver..... 

Har 4 positive g-test inde i min skuffe (nogen svagere end andre) og en clear blue der i går sagde "ikke gravid" - det forstod jeg ligepræcis INTET af, for vi har jo siden i Onsdags gået og troet at et års hårdt "arbejde" endelig gav pote - ej hvor var vi lykkelige!

Senere i går begyndte der at komme brunt udflåd, jeg trøstede mig ved tanken om, at det måske bare var en del af min process i graviditeten.... Lige indtil i nat og nu.... Jeg (styrt) bløder og er dybt ulykkelig!

Føler, at der ingen retfærdighed er til i denne verden lige nu 

Det har da nok været den påske med aller flest OP og NED ture -

S U K!!!!!!!! 

Det er jeg ked af at høre ;-( IKKE GIVE OP!! Det er pisse hårdt for jer...men bliv ved!! 

Stort trøsteknus fra Lisbeth

Anmeld

24. april 2011

Najsen86

Du får lige et hvor er det bare uretfærdigt!!!!

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ved du hvad det tragisk komiske ved det her er?

Der skete PRÆCIS det samme den 15 april sidste år, da vi begyndte.

Der nåede jeg bare ikke at finde ud af jeg var gravid før jeg pludselig blødte helt vildt og uhæmmet midt i cyklussen.

Men F*** hvor er det bare ikke sjovt - når man lige troede!

Og så bare, at mærke hvordan min kæreste ændrede sig da han fik af vide ha skulle være far. Han blev som ny forelsket! S U K!!!!

Tusind tak for din opmuntrende besked, det er jo det med gerne vil høre - solstråle historierne, når vi nu er tynget af mørke skyer lige nu!

Jeg ved akkurat hvordan du har det. Har selv haft 3 biokemiske og en SA .

De to første biokemiske var med præcis et års mellemrum, og derefter havde jeg en lige efter igen, og så en SA i Februar.

Er gravid igen nu efter at have haft den SA efter IVF behandling i Februar. Blev naturligt gravid i Marts til vores store overraskelse og er nu 8+.  Så det kan lade sig gøre 

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ved akkurat hvordan du har det. Har selv haft 3 biokemiske og en SA .

De to første biokemiske var med præcis et års mellemrum, og derefter havde jeg en lige efter igen, og så en SA i Februar.

Er gravid igen nu efter at have haft den SA efter IVF behandling i Februar. Blev naturligt gravid i Marts til vores store overraskelse og er nu 8+.  Så det kan lade sig gøre 

Det er så dejligt for jer altså 

Men ja om nogen kender du mine følelser ligenu....

Tillykke endnu engang til jer og håber du får en helt igennem fantastisk graviditet og så krydser vi fingre for os 

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

Najsen86 skriver:

Du får lige et hvor er det bare uretfærdigt!!!!

Ja man føler ikke der er meget retfærdighed til så - men tak 

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

lisbethita skriver:

Det er jeg ked af at høre ;-( IKKE GIVE OP!! Det er pisse hårdt for jer...men bliv ved!! 

Stort trøsteknus fra Lisbeth

tusind tak - vi kæmper videre indtil det virkelig lykkedes 

Anmeld

24. april 2011

morethanperfect

Aij altså ! .. Det skal nok snart lykkedes jer 

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CmarianN skriver:

Det er så dejligt for jer altså 

Men ja om nogen kender du mine følelser ligenu....

Tillykke endnu engang til jer og håber du får en helt igennem fantastisk graviditet og så krydser vi fingre for os 

Jeg håber og krydser fingre for, at i ikke skal vente meget længere. I fortjener at få Jeres store ønske opfyldt.

Og tusind tak for de søde ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.