Lykken blev så kort :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

CmarianN

DLM skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre. sender dig et stort på vejen. ville ønske jeg kunne fortælle dig, at det nok skal gå alt sammen. for at i får jeres ønskebarn en dag.

Det ville jeg da også ønske du kunne sige.... Men lad os håbe det her da er en indikation på, at jeg i hvert fald KAN blive gravid og (forhåbentlig) bliver det igen (SNART!) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

DLM

CmarianN skriver:

Det ville jeg da også ønske du kunne sige.... Men lad os håbe det her da er en indikation på, at jeg i hvert fald KAN blive gravid og (forhåbentlig) bliver det igen (SNART!) 

alt jeg kan og håber du snart står med en positiv test.

Anmeld

24. april 2011

SussieThyssen

Et stort trøsteknus herfra.
Den slags gør altid ondt, men du må prøve at se sådan på det, at din krop enten har øvet sig eller, der har været noget galt med den lille spire og så er det trods alt bedre, at din krop skiller sig af med den nu og så hurtigt.
Prøv at samle focus om andre ting, og hold godt om hinanden, du og din mand/kæreste, og prøv så igen, når du/I har sundet jer lidt.

Kærligst og stort knus
Sussie

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

DLM skriver:

alt jeg kan og håber du snart står med en positiv test.

Tak, det er dejligt at vide 

Anmeld

24. april 2011

B&J

Åh det er jeg ked af at høre, håber snart det bliver jeres tur

Anmeld

24. april 2011

Leonora

CmarianN skriver:

Ved du hvad det tragisk komiske ved det her er?

Der skete PRÆCIS det samme den 15 april sidste år, da vi begyndte.

Der nåede jeg bare ikke at finde ud af jeg var gravid før jeg pludselig blødte helt vildt og uhæmmet midt i cyklussen.

Men F*** hvor er det bare ikke sjovt - når man lige troede!

Og så bare, at mærke hvordan min kæreste ændrede sig da han fik af vide ha skulle være far. Han blev som ny forelsket! S U K!!!!

Tusind tak for din opmuntrende besked, det er jo det med gerne vil høre - solstråle historierne, når vi nu er tynget af mørke skyer lige nu!

ej det er da heller ik fair og man når lige at blive så glad...øv øv....man må prøve at trøste sig med at ægget ik var raskt.....jeg sagde til mig selv at det var en syg høne der havde lagt det æg

Jeg håber snart at du får to strger igen og at de kommer for at blive.

OP med humøret så godt du kan

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

SussieThyssen skriver:

Et stort trøsteknus herfra.
Den slags gør altid ondt, men du må prøve at se sådan på det, at din krop enten har øvet sig eller, der har været noget galt med den lille spire og så er det trods alt bedre, at din krop skiller sig af med den nu og så hurtigt.
Prøv at samle focus om andre ting, og hold godt om hinanden, du og din mand/kæreste, og prøv så igen, når du/I har sundet jer lidt.

Kærligst og stort knus
Sussie

Ja du har fuldstændig ret. Min søster kom også med vise ord. Hun sagde, at denne lille guldklump skulle bare ikke til verden, og det er vel trods alt bedre, hvis der var noget i vejen, at det skete allerede nu, inden vi for alvor havde vænnet og til tanken og fortalt vidt og bredt, som hvis det skete om 3 mdr. - så havde det for alvor været et slag i hovedet!

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

Leonora skriver:

ej det er da heller ik fair og man når lige at blive så glad...øv øv....man må prøve at trøste sig med at ægget ik var raskt.....jeg sagde til mig selv at det var en syg høne der havde lagt det æg

Jeg håber snart at du får to strger igen og at de kommer for at blive.

OP med humøret så godt du kan

Tusind tak skal du have og selvfølgelig har du ret - it was no ment to be!!! Og ØV for det altså 

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

B&J skriver:

Åh det er jeg ked af at høre, håber snart det bliver jeres tur

Tak  Håber vi også! 

Anmeld

24. april 2011

Mini us

Kæmpe kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.