Lykken blev så kort :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.587 visninger
35 svar
0 synes godt om
24. april 2011

CmarianN

Hey girls!

Det er en meget trist mig som skriver..... 

Har 4 positive g-test inde i min skuffe (nogen svagere end andre) og en clear blue der i går sagde "ikke gravid" - det forstod jeg ligepræcis INTET af, for vi har jo siden i Onsdags gået og troet at et års hårdt "arbejde" endelig gav pote - ej hvor var vi lykkelige!

Senere i går begyndte der at komme brunt udflåd, jeg trøstede mig ved tanken om, at det måske bare var en del af min process i graviditeten.... Lige indtil i nat og nu.... Jeg (styrt) bløder og er dybt ulykkelig!

Føler, at der ingen retfærdighed er til i denne verden lige nu 

Det har da nok været den påske med aller flest OP og NED ture -

S U K!!!!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Leonora

åhhhh øv øv øv...jeg prøvede det samme i nov måned og min læge sagde at det nok var en bio graviditet men at man har større chance for at blive hurtigt gravid igen....og jeg blev gravid igen 1 1/2 måned senere....

Så du må op på hesten igen når du er færdig med at være ked....du skal nok blive gravid snart igen

Anmeld

24. april 2011

henh01

hvor er det synd.. Øv.. Håber det lykkedes for jer snart.

Anmeld

24. april 2011

merichs

CmarianN skriver:

Hey girls!

Det er en meget trist mig som skriver..... 

Har 4 positive g-test inde i min skuffe (nogen svagere end andre) og en clear blue der i går sagde "ikke gravid" - det forstod jeg ligepræcis INTET af, for vi har jo siden i Onsdags gået og troet at et års hårdt "arbejde" endelig gav pote - ej hvor var vi lykkelige!

Senere i går begyndte der at komme brunt udflåd, jeg trøstede mig ved tanken om, at det måske bare var en del af min process i graviditeten.... Lige indtil i nat og nu.... Jeg (styrt) bløder og er dybt ulykkelig!

Føler, at der ingen retfærdighed er til i denne verden lige nu 

Det har da nok været den påske med aller flest OP og NED ture -

S U K!!!!!!!! 

Jeg kan nok ikke komme med kloge og de mest trøstende ord, men blot give og  for at det snart lykkes for jer...

Anmeld

24. april 2011

Carl-Emil's mor

Først og fremmest lige kæmpe stort  til dig, og dernæst så har du 1000% forståelse herfra omkring at der ingen retfærdighed er.. Den følelse man sidder tilbage med er så frustrerende.. Livet er til tider utrolig urimelig  Håber meget at det lykkedes for jer snart at blive gravide..

Sender lige nogle ekstra

Anmeld

24. april 2011

DLM

Det er jeg virkelig ked af at høre. sender dig et stort på vejen. ville ønske jeg kunne fortælle dig, at det nok skal gå alt sammen. for at i får jeres ønskebarn en dag.

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

Leonora skriver:

åhhhh øv øv øv...jeg prøvede det samme i nov måned og min læge sagde at det nok var en bio graviditet men at man har større chance for at blive hurtigt gravid igen....og jeg blev gravid igen 1 1/2 måned senere....

Så du må op på hesten igen når du er færdig med at være ked....du skal nok blive gravid snart igen

Ved du hvad det tragisk komiske ved det her er?

Der skete PRÆCIS det samme den 15 april sidste år, da vi begyndte.

Der nåede jeg bare ikke at finde ud af jeg var gravid før jeg pludselig blødte helt vildt og uhæmmet midt i cyklussen.

Men F*** hvor er det bare ikke sjovt - når man lige troede!

Og så bare, at mærke hvordan min kæreste ændrede sig da han fik af vide ha skulle være far. Han blev som ny forelsket! S U K!!!!

Tusind tak for din opmuntrende besked, det er jo det med gerne vil høre - solstråle historierne, når vi nu er tynget af mørke skyer lige nu!

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

henh01 skriver:

hvor er det synd.. Øv.. Håber det lykkedes for jer snart.

Tak - det er sødt af dig 

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

merichs skriver:

Jeg kan nok ikke komme med kloge og de mest trøstende ord, men blot give og  for at det snart lykkes for jer...

Det er nu også dejligt nok  Så mange tak for det.....

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

Elmer&Amy skriver:

Først og fremmest lige kæmpe stort  til dig, og dernæst så har du 1000% forståelse herfra omkring at der ingen retfærdighed er.. Den følelse man sidder tilbage med er så frustrerende.. Livet er til tider utrolig urimelig  Håber meget at det lykkedes for jer snart at blive gravide..

Sender lige nogle ekstra

Det er dejligt, at være i et forum hvor der er flere som kan følge en frustrationer og sorger!

Tak for dine mange Det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.