den mest for tidlig fødte nogensinde - OVERLEVER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Tannie2811

Det var godt nok også svært Christina. Men heldigvis havde / har jeg nogle fantastiske mennesker jeg kan læsse af hos. Og der var så meget om ørerne, lige på det tidspunkt.

Min far havde lige fået en 4 dobbelt bypass, Så lod den bare ligge.

Men hvis hun kommer i år, så kan jeg nok ikke holde det inde.

Så kan hun sku selv ryge i skralde spanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Christina.78

Tannie2811 skriver:

Det var godt nok også svært Christina. Men heldigvis havde / har jeg nogle fantastiske mennesker jeg kan læsse af hos. Og der var så meget om ørerne, lige på det tidspunkt.

Min far havde lige fået en 4 dobbelt bypass, Så lod den bare ligge.

Men hvis hun kommer i år, så kan jeg nok ikke holde det inde.

Så kan hun sku selv ryge i skralde spanden.

Alle har en ret til livet, og magter de det, skal de også hjælpes..lægerne gjorde alt hvad de kunne for vores datter dengang og faktisk lidt mere til, men de kunne jo heller ikke hekse..

Anmeld

15. juni 2011

Tannie2811

Nej det har du helt ret i. Kender dig jo ikke rigtig, men hvis jeg må sige det, så er jeg sikker på jeres lille prinsesse engel kigger ned og er super stolte af jer.

Du virker som en kvinde med et kæmpe livsmod, og overskud til andre mennesker.

Som du siger, så har alle mennesker, uanset str. vægt og lignende ret til livet, hvis de magter det. Selvfølgelig skal man da også lade alle få fred, hvis det er det eneste rigtige, også selvom det kan være en umenneskelig ting.

Kan godt forstå du ikke ville have været foruden det 25 dejlige dage i fik sammen med hende, men hvor må det også have været ubeskriveligt hårdt at sige farvel.

Anmeld

11. august 2011

Christina.78

Tannie2811 skriver:

Nej det har du helt ret i. Kender dig jo ikke rigtig, men hvis jeg må sige det, så er jeg sikker på jeres lille prinsesse engel kigger ned og er super stolte af jer.

Du virker som en kvinde med et kæmpe livsmod, og overskud til andre mennesker.

Som du siger, så har alle mennesker, uanset str. vægt og lignende ret til livet, hvis de magter det. Selvfølgelig skal man da også lade alle få fred, hvis det er det eneste rigtige, også selvom det kan være en umenneskelig ting.

Kan godt forstå du ikke ville have været foruden det 25 dejlige dage i fik sammen med hende, men hvor må det også have været ubeskriveligt hårdt at sige farvel.

Havde slet ikke set du havde skrevet et svar herinde, men takker for de pæne ord..

Nej svært at sige farvel når nu man havde det helt anderledes planlagt..og alt det der kommer bagefter..puha..men blev hurtig gravid igen (ikke for at erstatte Emma)..og fik endnu en dejlig datter (som vi også nær havde mistet, men det er en anden historie &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.