den mest for tidlig fødte nogensinde - OVERLEVER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.801 visninger
33 svar
0 synes godt om
23. april 2011

signe.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1542196.ece

Vores dreng vejede 10 gram mere, og var 2 cm kortere, født i uge 24+4, og der fik vi af vide at de ALDRIG havde set noget lignende... man må da sige det her er helt eseptionelt(staves?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Christina.78

Uha, må da håbe hun bliver forskånet for de fleste senfølger så..men flot af hende indtil videre...ja de små er bare for små nogle gange..Vores Emma vejede 648 g født uge 28, så man turde da knap nok røre dem første gang...

Og din Hasse er da bare for sød..

Anmeld

23. april 2011

signe.

Christina.78 skriver:

Uha, må da håbe hun bliver forskånet for de fleste senfølger så..men flot af hende indtil videre...ja de små er bare for små nogle gange..Vores Emma vejede 648 g født uge 28, så man turde da knap nok røre dem første gang...

Og din Hasse er da bare for sød..

præcis.. er en skam jeg ikke er medlem på natioenen, der er en af kommentarene emd at man ikke skulle have reddet barnet fprdi det vil koste landet for mange penge og recourser når det sikkert bliver sygt!! Så har jeg nemlig lyst til at fortælle om hasse og spørge om han også syntes vi skulle have ladet ham dø!!

mange tak, ja han er ret dejlig

Anmeld

23. april 2011

MaliksMor

signe. skriver:

Vores dreng vejede 10 gram mere, og var 2 cm kortere, født i uge 24+4, og der fik vi af vide at de ALDRIG havde set noget lignende... man må da sige det her er helt eseptionelt(staves?)

utroligt hvad læger kan gøre nu om dage

så fin lille pige..

jeg synes min dreng var lille da han kom til verden 1400g, 43cm

Anmeld

23. april 2011

signe.

CamillaRH skriver:

utroligt hvad læger kan gøre nu om dage

så fin lille pige..

jeg synes min dreng var lille da han kom til verden 1400g, 43cm

ja helt ufatteligt.. med vores dreng siger vi heldigvis at de kan

Anmeld

23. april 2011

Christina.78

Ja den kommenatr læste jeg også lige..halloo karl smart..præmature børn er stadig levende børn og de har sgu også en ret til at leve...

Anmeld

23. april 2011

Mi

Hold da op det er tidligt hun er født og overlevet  Flot

Anmeld

23. april 2011

SussieThyssen

signe. skriver:

Sad lige og læste det inde på TV2 nyhederne og tænkte at den artikel da måtte herinde, men så så at du havde lagt den ind.
Men det er da et lille mirakel.
Sådan en lille sej bebs ligesom din

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. april 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

Sad lige og læste det inde på TV2 nyhederne og tænkte at den artikel da måtte herinde, men så så at du havde lagt den ind.
Men det er da et lille mirakel.
Sådan en lille sej bebs ligesom din

Kærligst
Sussie

Ja, man kan hurtigt finde noget man vil dele med andre herinde Ja det er helt fantastisk.. Mange tak, søde Sussie, dejligt at der findes sådan nogen bette sejlivede babyer rundt omkring i verden

Anmeld

23. april 2011

signe.

Christina.78 skriver:

Ja den kommenatr læste jeg også lige..halloo karl smart..præmature børn er stadig levende børn og de har sgu også en ret til at leve...

lige præcis...!! havde virkelig også lyst til at fortælle ham en ting eller to da.. og ja, du har jo været igennem det samme men, ja undskyld den direkte, men du mistede desværre din, ikke? var det pga NEC eller hvordan? det havde Hasse nemlig også, men der gik heldigvis ikke hul på hans tarm så han klarede den med 2 uger på antibiotika i odense...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.