signe. skriver:
lige præcis...!! havde virkelig også lyst til at fortælle ham en ting eller to da.. og ja, du har jo været igennem det samme
men, ja undskyld den direkte, men du mistede desværre din, ikke? var det pga NEC eller hvordan? det havde Hasse nemlig også, men der gik heldigvis ikke hul på hans tarm så han klarede den med 2 uger på antibiotika i odense...
Emma mistede vi pga NEC..men ikke fordi der var gået hul på men fordi de allerede ved 1 operation havde fjernet ½ af tyktarmen og tyndtarmen..så fik hun det bedre men sådan ca 20 dage efter fødslen dukkede det op igen og der kunne kirurgen ikke fjerne mere tarm desværre...mmm, med blandede følelser selvfølgelig sagde vi farvel..idag tænker vi at det måske var det bedste for vi ved ikke hvilke eller om der ville komme nogle senfølger som kunne være mere eller mindre alvorlige..
Havde hun klaret den ville vi være lykkelige over det men vi kan jo ikke ændre det nu..sidenhen er Cecilie jo så kommet til og hendes start var betemt heller ikke lyserødt..så vi er taknemmelige over vi fik lov at beholde hende og er nok lidt mere glad for hende end forældre der har født normalt og ikke har haft problemer med hverken det ene eller andet..der kan du jo snakke med..vi er lidt mere taknemmelige for livet end andre..
Har en veninde jeg lærte at kende på OUH med hendes datter født i uge 26 men med en vægt på ca et kilo..dem har jeg haft glæde af at følge og gør det stadig..de giver mig et kærligt minde om hvordan Emma evt kunne have været nu..
Og følger glædeligt med i andre præmature babyers liv samt glæder mig over hvert fremskridt de gør..I er en af de familier jeg elsker at læse indlæg fra..
Anmeld