den mest for tidlig fødte nogensinde - OVERLEVER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Christina.78

signe. skriver:

lige præcis...!! havde virkelig også lyst til at fortælle ham en ting eller to da.. og ja, du har jo været igennem det samme men, ja undskyld den direkte, men du mistede desværre din, ikke? var det pga NEC eller hvordan? det havde Hasse nemlig også, men der gik heldigvis ikke hul på hans tarm så han klarede den med 2 uger på antibiotika i odense...

Emma mistede vi pga NEC..men ikke fordi der var gået hul på men fordi de allerede ved 1 operation havde fjernet ½ af tyktarmen og tyndtarmen..så fik hun det bedre men sådan ca 20 dage efter fødslen dukkede det op igen og der kunne kirurgen ikke fjerne mere tarm desværre...mmm, med blandede følelser selvfølgelig sagde vi farvel..idag tænker vi at det måske var det bedste for vi ved ikke hvilke eller om der ville komme nogle senfølger som kunne være mere eller mindre alvorlige..

Havde hun klaret den ville vi være lykkelige over det men vi kan jo ikke ændre det nu..sidenhen er Cecilie jo så kommet til og hendes start var betemt heller ikke lyserødt..så vi er taknemmelige over vi fik lov at beholde hende og er nok lidt mere glad for hende end forældre der har født normalt og ikke har haft problemer med hverken det ene eller andet..der kan du jo snakke med..vi er lidt mere taknemmelige for livet end andre..

Har en veninde jeg lærte at kende på OUH med hendes datter født i uge 26 men med en vægt på ca et kilo..dem har jeg haft glæde af at følge og gør det stadig..de giver mig et kærligt minde om hvordan Emma evt kunne have været nu..

Og følger glædeligt med i andre præmature babyers liv samt glæder mig over hvert fremskridt de gør..I er en af de familier jeg elsker at læse indlæg fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Christina.78

Vi havde hende hos os i 25 dejlige dage jeg ikke ville have været foruden idag

Anmeld

23. april 2011

Halbschön

Christina.78 skriver:

Emma mistede vi pga NEC..men ikke fordi der var gået hul på men fordi de allerede ved 1 operation havde fjernet ½ af tyktarmen og tyndtarmen..så fik hun det bedre men sådan ca 20 dage efter fødslen dukkede det op igen og der kunne kirurgen ikke fjerne mere tarm desværre...mmm, med blandede følelser selvfølgelig sagde vi farvel..idag tænker vi at det måske var det bedste for vi ved ikke hvilke eller om der ville komme nogle senfølger som kunne være mere eller mindre alvorlige..

Havde hun klaret den ville vi være lykkelige over det men vi kan jo ikke ændre det nu..sidenhen er Cecilie jo så kommet til og hendes start var betemt heller ikke lyserødt..så vi er taknemmelige over vi fik lov at beholde hende og er nok lidt mere glad for hende end forældre der har født normalt og ikke har haft problemer med hverken det ene eller andet..der kan du jo snakke med..vi er lidt mere taknemmelige for livet end andre..

Har en veninde jeg lærte at kende på OUH med hendes datter født i uge 26 men med en vægt på ca et kilo..dem har jeg haft glæde af at følge og gør det stadig..de giver mig et kærligt minde om hvordan Emma evt kunne have været nu..

Og følger glædeligt med i andre præmature babyers liv samt glæder mig over hvert fremskridt de gør..I er en af de familier jeg elsker at læse indlæg fra..

Hvor er det flot skrevet om en engel... Du er en sej mor!!! Og til TS! Jeres historie er jo bare fantastisk... Fantastisk at en så kulør baby trodser alt og alle.. Hvordan går det med Hasse?

Anmeld

23. april 2011

Christina.78

R&N skriver:

Hvor er det flot skrevet om en engel... Du er en sej mor!!! Og til TS! Jeres historie er jo bare fantastisk... Fantastisk at en så kulør baby trodser alt og alle.. Hvordan går det med Hasse?

takker for de pæne ord...

selvom man har en engel i himlen vil man da gerne dele dem med andre..

og de har hjulpet os meget meget videre at få lov at fortælle og vise frem..

og hjulpet mig meget videre at det går godt eller bedre for andre præmatur børn og deres forældre

Anmeld

23. april 2011

Halløjsa

Det er jo super vi har så dygtige læger.

Fødte selv mine tvillinger i uge 33, men de vejede 1905 og 2080 gram så de er jo store i forhold til Hasse. Vi lå på neonatalafdelingen i ålborg 3 uger så var vi hjemme igen, det er hårdt at være på sygehuset med de små, to skridt frem og et tilbage, det er en hård tid..

Kan det passe Hasse lå i ålborg, de søde sygeplejesker snakkede om en hasse som var udskrevet, der var en artikkel i ude og hjemme da jeg lige havde født, er det din hasse??

god påske..

Anmeld

23. april 2011

foto på lærred

Christina.78 skriver:

Vi havde hende hos os i 25 dejlige dage jeg ikke ville have været foruden idag

Anmeld

24. april 2011

Christina.78

foto på lærred skriver:

Har da tænkt på også at få lavet en flot collage af de gode billeder vi har af hende..

Anmeld

24. april 2011

NinaNymannMadsen

det er godt nok tidligt. og vildt hun overlevede. øv at hendes tvilling døde men sådan er det jo desværre.

Anmeld

24. april 2011

signe.

babytwins skriver:

Det er jo super vi har så dygtige læger.

Fødte selv mine tvillinger i uge 33, men de vejede 1905 og 2080 gram så de er jo store i forhold til Hasse. Vi lå på neonatalafdelingen i ålborg 3 uger så var vi hjemme igen, det er hårdt at være på sygehuset med de små, to skridt frem og et tilbage, det er en hård tid..

Kan det passe Hasse lå i ålborg, de søde sygeplejesker snakkede om en hasse som var udskrevet, der var en artikkel i ude og hjemme da jeg lige havde født, er det din hasse??

god påske..

men det er jo alligevel små bebser.. alt under 3000 gram synes jeg i dag stadig er meget lille Ja det er højst sandsynligt min hasse... i hvert fald emd ude og hjemme.. og ja sygeplejerskene snakker dtadig om ham hehe

Anmeld

24. april 2011

signe.

R&N skriver:

han har det rigtig godt i dag,,, en lille vildbasse,., lidt bagefter motorisk og vægt, men det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.