den mest for tidlig fødte nogensinde - OVERLEVER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Halbschön

signe. skriver:

han har det rigtig godt i dag,,, en lille vildbasse,., lidt bagefter motorisk og vægt, men det kommer

Årk ja, det ska nok komme :-) det vigtigste er jo, at han har det godt.. Hvad med senfølger, ved I noget om det på nuværende tidspunkt, eller er det "bare" at se tiden an? Han nå være verdens sejeste dreng med den start han havde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Rebecca55

Sikke et MIRAKEL...

Anmeld

24. april 2011

twinboys

og mine drenge 805gram og 669gram og jeg har dem begge...

og idag er de 8år ... store og stærke... dog ikke med vægten som kun er 19kg

Majbritt

Anmeld

24. april 2011

Christina.78

twinboys skriver:

og mine drenge 805gram og 669gram og jeg har dem begge...

og idag er de 8år ... store og stærke... dog ikke med vægten som kun er 19kg

Majbritt

Dine drenge er også for seje

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Christina.78 skriver:

Dine drenge er også for seje

Ja de er

Anmeld

24. april 2011

signe.

R&N skriver:

Årk ja, det ska nok komme :-) det vigtigste er jo, at han har det godt.. Hvad med senfølger, ved I noget om det på nuværende tidspunkt, eller er det "bare" at se tiden an? Han nå være verdens sejeste dreng med den start han havde...

indtil videre er der intet, udover nogle skavanker som vil ophører med årene(stive lunger og AB), men de kan ikke garantere at der ikke kommer noget, men vi  fingre for at vi slipper

Anmeld

15. juni 2011

Tannie2811

Ja du har bare en rigtig lille fighter i Hasse.

Det er vildt hvad lægerne kan gøre nu til dags.

Vores lille prinsesse kom til verden i uge 26+2 med 905 gr og 33 cm, og hun er længere fremme motorisk end hun skal være.

Vildt at den lille Frida har overlevet, også selvom hendes tvillingebror desværre blev til en lille engel.

Det er utroligt at folk kan være så kyniske og kolde omkring så små børn. Det er skræmmende at folk har de meninger, for som flere af jer siger, så er det jo små levende mennesker, der også fortjener en chance.

Vi har selv været ude for en voldsom kommentar. Vi var til julefrokost sammen med prinsessen i julen hos min tante.

Vi snakker roligt, og Josephine (min datter) Blir siddende hos enten jeg el. hendes far, da hun som præmatur ikk skal kastes rundt.

På et tidspunkt kan jeg høre en bekendt af min tante viske til min moster, at så små børn som vores datter var, burde smides i skraldespanden, i stedet for at bruge systemets resourcer. Blev så forarget, såret og ked af det, men holdt det for mig selv for min tantes skyld.

Skulle nok bare have givet los, men ku ikke nænne at ødelægge hyggen for alle ungerne osv. der var omkring os.

Sådanne ting, holder man f***andme for sig selv.

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

signe. skriver:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1542196.ece

Vores dreng vejede 10 gram mere, og var 2 cm kortere, født i uge 24+4, og der fik vi af vide at de ALDRIG havde set noget lignende... man må da sige det her er helt eseptionelt(staves?)

Da jeg var lille fik nogle af mine forældres venner en lille dreng, som den gang var den mindste overlevende nogensinde..han vejede 910 g..og det var jo et mirakel. Jeg tror han blev født noget med 10 uger for tidligt.
Utroligt som tingene har udviklet sig og at det kan lade sig gøre.

Anmeld

15. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har 2 mirakler... nemlig 2 præmatur børn... født 11 (vægt 1461g) og 15 (705g) uger før tid... Og jeg ville ikke være foruden...

Ja, de kan få nogle senfølger, men det er det hele værd og menneske liv kan ikke gøres op i penge på nogen måde...

Min den store dreng indhentede hurtig sin termin, så han var med... Den lille kæmper herhjemme nu... han bliver et år om under en måned (termin 23 okt) og han kravler på livet løs og trækker sig op alle vejne... så han er rigtig godt med...

Anmeld

15. juni 2011

Christina.78

Tannie2811 skriver:

Ja du har bare en rigtig lille fighter i Hasse.

Det er vildt hvad lægerne kan gøre nu til dags.

Vores lille prinsesse kom til verden i uge 26+2 med 905 gr og 33 cm, og hun er længere fremme motorisk end hun skal være.

Vildt at den lille Frida har overlevet, også selvom hendes tvillingebror desværre blev til en lille engel.

Det er utroligt at folk kan være så kyniske og kolde omkring så små børn. Det er skræmmende at folk har de meninger, for som flere af jer siger, så er det jo små levende mennesker, der også fortjener en chance.

Vi har selv været ude for en voldsom kommentar. Vi var til julefrokost sammen med prinsessen i julen hos min tante.

Vi snakker roligt, og Josephine (min datter) Blir siddende hos enten jeg el. hendes far, da hun som præmatur ikk skal kastes rundt.

På et tidspunkt kan jeg høre en bekendt af min tante viske til min moster, at så små børn som vores datter var, burde smides i skraldespanden, i stedet for at bruge systemets resourcer. Blev så forarget, såret og ked af det, men holdt det for mig selv for min tantes skyld.

Skulle nok bare have givet los, men ku ikke nænne at ødelægge hyggen for alle ungerne osv. der var omkring os.

Sådanne ting, holder man f***andme for sig selv.

Ja den bekendte skulle have haft et par på kassen - tror måske ikke jeg ville kunne have holdt min mund....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.