tab hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

Honningblomst

miver skriver:

Når ja på den måde ja det jeg jeg kun gi dig ret i ;( ,men håber du man først er på sin ideal vægt at man bliver mere motiveret for at holde den ;o)
Knus MIe

Jo, men jeg synes bare når man er der...så er der ligesom ikke mere...svært at forklare, men så skulle man jo til at kunne leve almindeligt uden at tænke så meget på den vægt, men det går bare ikke.
Jeg vejer mig hver morgen og må gøre det resten af livet...ellers er jeg bange for det drøner den forkerte vej...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

Honningblomst

Tak for alle jeres gode råd...og jeg kan da fortælle at det bare drøner den rigtige vej...så jeg er allerede godt tilfreds, men taber alt hvad jeg kan de sidste 9 dage inden Anna skal se mig igen...

Håber at I alle få en dejlig taber weekend...jeg er i hvert fald super stædig og vedholdende...

Knus..

Anmeld

1. november 2008

miver

Eva skriver:

Tak for alle jeres gode råd...og jeg kan da fortælle at det bare drøner den rigtige vej...så jeg er allerede godt tilfreds, men taber alt hvad jeg kan de sidste 9 dage inden Anna skal se mig igen...

Håber at I alle få en dejlig taber weekend...jeg er i hvert fald super stædig og vedholdende...

Knus..

Det er rigtigt sejt gået bliv ved med det ,men husk at passe på dig selv
Mie

Anmeld

1. november 2008

Honningblomst

miver skriver:

Det er rigtigt sejt gået bliv ved med det ,men husk at passe på dig selv
Mie

Tak... Jeg spiser meget og tit...men har bare holdt mig til grønt og groft....og det kan ses på vægten.
Men skal nok passe på..
Knus..

Anmeld

1. november 2008

moniquesmor

Eva skriver:

Tak... Jeg spiser meget og tit...men har bare holdt mig til grønt og groft....og det kan ses på vægten.
Men skal nok passe på..
Knus..

når du siger grønt og groft hvad er det så du spiser

Anmeld

1. november 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

når du siger grønt og groft hvad er det så du spiser

Rugbrød, agurker, bananer, mandarin, groft knækbrød, rosiner(når jeg er sukker-sulten) kødpålæg og yoghurt uden fedt...lidt af det jeg spiser.
Knus..

Anmeld

1. november 2008

moniquesmor

Eva skriver:

Rugbrød, agurker, bananer, mandarin, groft knækbrød, rosiner(når jeg er sukker-sulten) kødpålæg og yoghurt uden fedt...lidt af det jeg spiser.
Knus..

okay det er jo vidt og bredt..
kunne godt hver du kun spiste groft knækbrød og gulerøder og de rigtigt grove grønsager..

Anmeld

1. november 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

okay det er jo vidt og bredt..
kunne godt hver du kun spiste groft knækbrød og gulerøder og de rigtigt grove grønsager..

Nej nej...spiser varieret..og undskyld...troede det var min tråd jeg skrev i...-griner- er helt forvirret i dag...flytter fluks over på min egen...
Går det godt med din sundheds-kur eller venter du??

Anmeld

1. november 2008

moniquesmor

Eva skriver:

Nej nej...spiser varieret..og undskyld...troede det var min tråd jeg skrev i...-griner- er helt forvirret i dag...flytter fluks over på min egen...
Går det godt med din sundheds-kur eller venter du??

men jeg skal ud til en af mine veninders mor som vil hjælpe mig med af lave en plan over hvad der skal ske og sådan hvad jeg må spise..

hun siger jeg skal sættet mig et start mål der måsk hedder 10kg og når de 10kg er røget så siger 10kg til.
så jeg køre efter 30kg til af starte med for det er en meget stor mundfuld hun er udd. inde for det om råde.. efter hun selv smed 50kg fordi hun var ved af dø af overvægten..

men var på vægten i morges og der have jeg smidt 2kg på en uge bare ved af køre min datter i dagpleje skal siges dagplejen ligger ca 2km væk så det er jo 4 om morgen og 4når jeg henter hende igen og var vildt stolt.. det giver blod på tanden,,

Anmeld

1. november 2008

miver

moniquesmor skriver:

men jeg skal ud til en af mine veninders mor som vil hjælpe mig med af lave en plan over hvad der skal ske og sådan hvad jeg må spise..

hun siger jeg skal sættet mig et start mål der måsk hedder 10kg og når de 10kg er røget så siger 10kg til.
så jeg køre efter 30kg til af starte med for det er en meget stor mundfuld hun er udd. inde for det om råde.. efter hun selv smed 50kg fordi hun var ved af dø af overvægten..

men var på vægten i morges og der have jeg smidt 2kg på en uge bare ved af køre min datter i dagpleje skal siges dagplejen ligger ca 2km væk så det er jo 4 om morgen og 4når jeg henter hende igen og var vildt stolt.. det giver blod på tanden,,

2 kg det er super godt gået tillykke med det og bliv ved med det glæder mig til at høre mer til dit vægttab
det er lige gået lidt galt for det der smiley knus det skulle være til sidst
knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.