Vil lige sende et held og lykke med på vejen.
Samtidig vil jeg sige at jeg har prøvet at lægge min livstil fuldstændig om. Da jeg var 13 år blev jeg sendt på julemærkehjem i Hobro, og jeg opholdt mig der i 4½ månede, og jeg tabte mig 31kg.
Jeg vejede altså 103kg og var 165cm høj. Det var meget nemmere at hoppe over mig end at gå udenom mig.
Det som hjalp mig var at jeg gik en laaang tur om morgenen, hvorefter jeg spiste en potion havergryn med mælk og da jeg var en sukkergris og ikke kunne undvære sukker, brugte jeg sødemidle indtil jeg fandt ud af det faktisk ikke behøves. Samtidig spiste jeg en masse grønt og en masse frugt. Jeg motionerede 3 gange om uge i et motionscenter de havde og jeg brugte 1 timer af gange i starten. Ikke hvor du lige er ved at dø, men hvor du kan mærke det gør ondt..
Det bedste råd er at starte stille op, for hvis du er sukker afhæning og du pludselig smider alt sukker fra dig, så er det et rent helved de første uger, for alt sukker er ude af kroppen.
Har du prøvet at tilmelde dig et motionscenter? Jeg var utryk fordi de alle var så "tynde" der kom og var mega bange for de gloede, men så kom jeg når de åbnede og der var ingen mennesker. Også få endelig en intruktør på. Det er bedst for både krop og muskler at du starter blødt op, og samtidig får du en masse viden om de maskiner og hvad de gør godt for.
Maria
Anmeld