tab hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.563 visninger
53 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

moniquesmor

hmm jeg vil gerne tabe mig. men slankekur og mig er lige så godt som min mor og far sammen..

når men jeg kunne godt tænke mig af smide kiloen lidt nemt og gerne hurtigt det dreje sig om en del kilo.

plese hjælp alleråd er gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Honningblomst

Sund kost og motion= livsstilsændring...slankekur er der intet godt ved.
Så igang med at spise sundt og røre dig, så ryger der let 5kg om måneden og du får det bare så godt fysisk som mentalt.
Knus Eva..

Anmeld

28. oktober 2008

lonemus

moniquesmor skriver:

hmm jeg vil gerne tabe mig. men slankekur og mig er lige så godt som min mor og far sammen..

når men jeg kunne godt tænke mig af smide kiloen lidt nemt og gerne hurtigt det dreje sig om en del kilo.

plese hjælp alleråd er gode

Jeg ville ønske jeg kunne skrive til dig, at der findes en nem og hurtig løsning. Men nej, der er ingen vej uden om, det hedder sund mad og motion.

Sorry!

Lone - som selv kæmper

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

Eva skriver:

Sund kost og motion= livsstilsændring...slankekur er der intet godt ved.
Så igang med at spise sundt og røre dig, så ryger der let 5kg om måneden og du får det bare så godt fysisk som mentalt.
Knus Eva..

jeg har bare en rigtigt stor sød tand.
det er der mit problem ligger for jeg cykler og går hver dag

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

Ja, men så har du jo et valg...overvægtig resten af livet med en sød tand du giver efter over for...eller blive "afgiftet" og komme den søde tand til livs...du er sikkert sukkerafhængig....men du kan hvis du vil, og tag lidt rosiner når abstinenserne er for slemme...
Og så kan du jo cykle og gå nok så meget, hvis du indtager flere kalorier end du forbrænder, så bliver du bare større....
Hvor høj er du og hvad vejer du??
Knus..

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

uha vægten skal vi ikke snakke om

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

Som Eva skrive er det jo en livsstilsændring, som giver mest i det lange løb en slankekur ja den hjælper måske mens den står på men så ryger det hele på igen når man vender tilbage den gamle spise måde...

spis sund og motion så går det rigtig stærkt....

vi lavede en livsstilændrig for ca 1 år siden og det er bare det bedste vi har gjort ...

Anmeld

28. oktober 2008

lonemus

Sanne skriver:

Som Eva skrive er det jo en livsstilsændring, som giver mest i det lange løb en slankekur ja den hjælper måske mens den står på men så ryger det hele på igen når man vender tilbage den gamle spise måde...

spis sund og motion så går det rigtig stærkt....

vi lavede en livsstilændrig for ca 1 år siden og det er bare det bedste vi har gjort ...

Du skriver "Vi" - gik din mand med også?
Nej, hvor må det være skønt, at I kan lave det sammen...det er jo også det bedste 60.png

Lone

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

moniquesmor skriver:

Den søde tand, den kender jeg alt for godt... men den kan overvindes

vi lavede 1 slik dag om ugen men der gik ikke lang tid før det stod på frugt i stedet for....

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

ja prøv du af få min kæreste til af spise sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.