tab hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

uha vægten skal vi ikke snakke om

Det er jo bare et tal...og som du ved har jeg jo selv været oppe på 90kg...tror nogle gange det er godt at få det frem og indse det over for en selv....
Hvor meget vil du så tabe..??
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

ja prøv du af få min kæreste til af spise sundt

Min spiste heller ikke sundt, men jeg handlede ind og lavede mad og så måtte han spise hvad der var....og så kunne han godt spise slik osv uden det generede mig...jeg kan jo ikke tåle det og det kan han...lidt ligesom hvis jeg havde allergi eller sukkersyge...
Knus..

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

gerne 45 kg

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

lonemus skriver:

Du skriver "Vi" - gik din mand med også?
Nej, hvor må det være skønt, at I kan lave det sammen...det er jo også det bedste 60.png

Lone

Ja det gjorde han, som han sagde at det var noget jeg bare ville og så ville han støtte mig 100% i det...

om han så spiser kage på arbejde tager jeg mig ikke af for når han kommer hjem spiser han det samme som jeg er han er faktisk rigtig glad for maden... Han har ikke brug for at tabe sin, derfor skal han osse have lov at spise det han vil. han må osse gerne spise det hjemme men det gør han bare ikke... er meget glad for min kæreste kan ikke ønske mig en bedre...

Anmeld

28. oktober 2008

miver

moniquesmor skriver:

jeg har bare en rigtigt stor sød tand.
det er der mit problem ligger for jeg cykler og går hver dag

Har osse en sød tand (desværre ) ,men engang imellem spiser jeg et stykke sukkerfri chocolade (selvom de siger det feder lige så meget pga. det er med kylh. og protein i ) ,men det har hjulpet mig
Og en halv l sodavand sukkerfra (cola ligth eller sprit mine favoritter) og sig til dig selv du rigtig skal hygge dig (med dine sukkefrie ting ) og ja smagen den er selvfølgelig ikke helt den samme (men man må jo gi noget for at får noget igen ) ,Siger Mie som osse selv hoppe i engang imellem
Jeg skal tage billede af min vægt på fredag og sende det til min veninde og modsat for hende (for at motivere os til vægttab )
Pøj pøj med det
Knus Mie

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

gerne 45 kg

Et år fra nu...så er du helt sikkert 45 kg mindre, hvis du kun spiser det sunde...
Knus...

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

miver skriver:

Har osse en sød tand (desværre ) ,men engang imellem spiser jeg et stykke sukkerfri chocolade (selvom de siger det feder lige så meget pga. det er med kylh. og protein i ) ,men det har hjulpet mig
Og en halv l sodavand sukkerfra (cola ligth eller sprit mine favoritter) og sig til dig selv du rigtig skal hygge dig (med dine sukkefrie ting ) og ja smagen den er selvfølgelig ikke helt den samme (men man må jo gi noget for at får noget igen ) ,Siger Mie som osse selv hoppe i engang imellem
Jeg skal tage billede af min vægt på fredag og sende det til min veninde og modsat for hende (for at motivere os til vægttab )
Pøj pøj med det
Knus Mie

Bliver spændende med at følge hinanden....tror det er en rigtig god idé...det kunne jeg da godt have brugt, men for dælen jeg er så stædig så når først jeg har besluttet mig for noget så skal jeg fanme vise at jeg kan....-griner-

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

Eva skriver:

Et år fra nu...så er du helt sikkert 45 kg mindre, hvis du kun spiser det sunde...
Knus...

JA det skulle ikke være så svært... de først mange kg år rigtig stærkt...

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

Eva skriver:

Knus...

eva du for det til af lyde så nemt..
ved godt jeg nok lyder dum, men jeg synes det er svært af blive ved med af holde motivation, jeg holder den måsk i 4mdr også vældter det hele bare..

forresten synes det er rigtigt flot du har tabet dig så meget

Anmeld

28. oktober 2008

lonemus

Sanne skriver:

Ja det gjorde han, som han sagde at det var noget jeg bare ville og så ville han støtte mig 100% i det...

om han så spiser kage på arbejde tager jeg mig ikke af for når han kommer hjem spiser han det samme som jeg er han er faktisk rigtig glad for maden... Han har ikke brug for at tabe sin, derfor skal han osse have lov at spise det han vil. han må osse gerne spise det hjemme men det gør han bare ikke... er meget glad for min kæreste kan ikke ønske mig en bedre...

Virkelig flot af ham..ham tager jeg altså hatten af for 60.png

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.