Baby med på cyklen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Jamen jeg HAR (den samme som dig).

Jeg vil gerne have en ny...min er blevet så grim

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Jeg skal så meget bruge den til andet end frem og tilbage fra vugger...var Runa ældre, kørte jeg sgu til Marienlyst på cykel

LOL!

Nu bor du også hvor det er nemt og cykle til alting - her tager det jo en krig hvis jeg skulle cykle til .... tja.... faktisk alt! undtagen købmanden eller bh/vuggestue - ha ha ha

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Okay, så får du da lidt for pengene.. Ih, sådan et makeover skal min da også have.

Mit problem er bare, hvordan jeg kommer ned til en cykelhandler med cykel OG børn. Det må blive, når jeg har anhængeren.

Min cykelhandler ligger heldigvis lige rundt om hjørnet...smuttede derhen mens Runa var puttet nede i gården  Men det kan du da også...og så gå hjem bagefter. Det er altså smart at man også kan bruge den som klapvogn.

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha kunne du så ikke lige så godt have købt en ny cykel Dorthe - fnis

Jo det er lige før  Men nu blir den så god som ny.

Anmeld

25. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Jeg vil gerne have en ny...min er blevet så grim

Ja, min er ikke så slidt..

Hvilken har Runa fået. Jeg har fået en fra min søster, men vil helst købe nye til begge børn. Så kan den jeg har fået være reserve (så fik man lige retfærdiggjort den..host host).

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det skrev Lisbeth. Det var godt. Jeg lå bare mærke til, at der på abckids stod, at det var forskellen.

Jeg kan smadder godt lide indretningen i Nordic cab´en og den polstrede sikkerhedssele som jeg bare synes ser rigtig god ud 

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

LOL!

Nu bor du også hvor det er nemt og cykle til alting - her tager det jo en krig hvis jeg skulle cykle til .... tja.... faktisk alt! undtagen købmanden eller bh/vuggestue - ha ha ha

Jeg glæder mig til at handle i den...er dødtræt af at gå til alting.

Har altid cyklet meget og været på deciderede cykelferier OG kørt Tøserunden på 110 km

Anmeld

25. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Jeg kan smadder godt lide indretningen i Nordic cab´en og den polstrede sikkerhedssele som jeg bare synes ser rigtig god ud 

Ja, det har "min" også.

Kender ikke indretningen andet end fra hjemmesiden. Glæder mig til at se, hvad posten kommer med

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, min er ikke så slidt..

Hvilken har Runa fået. Jeg har fået en fra min søster, men vil helst købe nye til begge børn. Så kan den jeg har fået være reserve (så fik man lige retfærdiggjort den..host host).

Hehe  Den er lilla med blå og hvide stjerner og sommerfugle

Anmeld

27. april 2011

businesstigger

sismofutten skriver:

Åh ja, det lyder da også bare hyggeligt :-)

Ej, har de mon været så smarte at "udnytte" isofix'en, så man kan bruge en helt alm. autostol?!

Det er ikke med isofix. Man sætter autostolen ned i kassen og så er der en sele til at spænde hen over den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.