Baby med på cyklen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

sismofutten

businesstigger skriver:

I et cykelsæde bagpå cyklen skal de være mellem 9-12 mdr. Men hvis man har en anhænger eller en ladcykel hvor man endten kan sætte autostol, lift eller lign. kan de komme med fra en start. Vi har lige købt en ladcykel og der er David da med i hver morgen når vi kører i børnehaven med storebror. Det passer med at han ofte lige får sig en lur på turen hvis det ikke bumper alt for meget

Åh ja, det lyder da også bare hyggeligt :-)

Ej, har de mon været så smarte at "udnytte" isofix'en, så man kan bruge en helt alm. autostol?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

dorthemus

sismofutten skriver:

Det tænkte jeg også at jeg ville gøre :-)

Har du allerede købt den? Og må man se billeder :-)

Bestilte den i lørdags  Får den nok onsdag eller torsdag

http://www.nordiccab.dk/Menu/Produkter/Cykelanhaenger

Anmeld

25. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Jeg køber en cykelanhænger fra Nordic Cab som jeg skal cruise rundt med Runa i

Når du læser om den vogn, så står der "sikkerhedsline til håndleddet". Hvad går det ud på, ved du det?

Det står der også ved Corsair XL.

Tænker, at jeg bare køber den over Nettet...

Anmeld

25. april 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Når du læser om den vogn, så står der "sikkerhedsline til håndleddet". Hvad går det ud på, ved du det?

Det ved jeg for vi har den Det er sådan så du kan sætte en line rundt om hånden når du bruger den som klapvogn, sådan så vognen ikke triller fra dig. Håber du forstår hvad jeg mener.

Anmeld

25. april 2011

LISBETH:-)

Vi har en nordic cap cykelanhænger - har desværre kun et billede hvor den ikke sidder på cyklen, da vi ofte bruger den som klapvogn også.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Hmm den så jeg ikke  Bestiller du corsair eller? Og hvad kommer den til at koste?

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Vi har en nordic cap cykelanhænger - har desværre kun et billede hvor den ikke sidder på cyklen, da vi ofte bruger den som klapvogn også.

Åh hvor er den fin...glæder mig til den kommer og jeg kan se Runa sidde (og hyle) inde i den

Anmeld

25. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Hmm den så jeg ikke  Bestiller du corsair eller? Og hvad kommer den til at koste?

...har lige bestilt den i dette sekund. Jep, det bliver Corsair xl.

Inkl. anhængerudstyr og gåudstyr bliver det. 6.185 og så koster det 350 kr at få sendt den hjem.

Så håber jeg sgu, at min cykel stadig kan køre...

Anmeld

25. april 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Det ved jeg for vi har den Det er sådan så du kan sætte en line rundt om hånden når du bruger den som klapvogn, sådan så vognen ikke triller fra dig. Håber du forstår hvad jeg mener.

Hvor smart!!

Hvilken model har du?

Er der ikke også en line fra cykel til anhænger (hvis stangen ryger af).

Jeg har lige bestilt den.. spændende..

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

...har lige bestilt den i dette sekund. Jep, det bliver Corsair xl.

Inkl. anhængerudstyr og gåudstyr bliver det. 6.185 og så koster det 350 kr at få sendt den hjem.

Så håber jeg sgu, at min cykel stadig kan køre...

Kender den slet ikke...hvorfor blev det den?

Åh ja cyklen...har lige indleveret min til den helt store tur...1200 kr!!!! FUCK MAND!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.