Baby med på cyklen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Nej men sædet er ophængt med nogen stropper så det giver bedre affjedring end de fleste andre cykeltrailere hvor sæddet hviler på bunden.

Hvor sjovt - og smart selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det er der vel så.

Jeg aner ikke noget om anhængere - andet end at jeg MÅ eje en. Glæder mig til at køre op og ned af bakkerne her i Roskilde (nok mest ned).

Skal bruge den til og fra dagpleje.

Så skal jeg bare have et par cykelhjelme til børnene.

Og til moren  Det ville være sådan en skam hvis mor styrter og får kæmpe hul i hoved

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Det er 2 forskellige ting. Linen mellem cykel og trailer er sådan en wire tingest og den til håndledet er et sort velcro bånd (det der ligger hen af gulvet på det sidste af billederne jeg lige har sat ind)

Aha

Anmeld

25. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Jeg får nye dæk og slanger på, nyt støtteben, lygteholdere, ny kæde og så justeret gear og andre småting  Og så har jeg købt den sødeste cykelhjelm til Runa

Okay, så får du da lidt for pengene.. Ih, sådan et makeover skal min da også have.

Mit problem er bare, hvordan jeg kommer ned til en cykelhandler med cykel OG børn. Det må blive, når jeg har anhængeren.

Anmeld

25. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Og til moren  Det ville være sådan en skam hvis mor styrter og får kæmpe hul i hoved

Jamen jeg HAR (den samme som dig).

Anmeld

25. april 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Ja, det er der vel så.

Jeg aner ikke noget om anhængere - andet end at jeg MÅ eje en. Glæder mig til at køre op og ned af bakkerne her i Roskilde (nok mest ned).

Skal bruge den til og fra dagpleje.

Så skal jeg bare have et par cykelhjelme til børnene.

ha ha ha ja ned er nok bedst med sådan 2 basser.

Jeg bruger den også frem og tilbage til instituionen.

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Her er den:

http://www.abckids.dk/Corsaire%20XL%20cykelanhængere,%20babyjogger%20løbevogne%20børn.%20Babyudstyr.htm

Kan se, at Nordic Cap ikke har affjedring i vognen. Det skal du lige tænke over.. (altså hvis du ikke har tænkt over det..haha)

Ja, men det gør ikke noget for sæderne ikke er i direkte berøring med rammen, så børnene undgår stød i hårdt terræn

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha ja ned er nok bedst med sådan 2 basser.

Jeg bruger den også frem og tilbage til instituionen.

Jeg skal så meget bruge den til andet end frem og tilbage fra vugger...var Runa ældre, kørte jeg sgu til Marienlyst på cykel

Anmeld

25. april 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Jeg får nye dæk og slanger på, nyt støtteben, lygteholdere, ny kæde og så justeret gear og andre småting  Og så har jeg købt den sødeste cykelhjelm til Runa

ha ha ha kunne du så ikke lige så godt have købt en ny cykel Dorthe - fnis

Anmeld

25. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Ja, men det gør ikke noget for sæderne ikke er i direkte berøring med rammen, så børnene undgår stød i hårdt terræn

Ja, det skrev Lisbeth. Det var godt. Jeg lå bare mærke til, at der på abckids stod, at det var forskellen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.