er det fair...eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

hehehe jamen du har jo helt ret 

det havde han nok ja, den lille mand ved ikke hvad han går glip af!

Nej det gør han ikke (har ikke selv børn, men min søster har som jeg er meget knyttet til)

Det er hans tab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Janni.

I var 2 om at lave jeres barn, så selvom han smutter så har han jo stadig et ansvar. Det er helt fair at du søger hvad du kan.

Held & lykke med det 

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

I var 2 om at lave jeres barn, så selvom han smutter så har han jo stadig et ansvar. Det er helt fair at du søger hvad du kan.

Held & lykke med det 

det er rigtigt, jeg kan godt se det, nok bare mig der tænker for meget på andre... men ja det er vores ansvar og den lille bæbs skal bare have det bedste så må faren tage sig selv lidt i nakken

og mange tak 

Anmeld

19. april 2011

Janni.

Anonym skriver:

det er rigtigt, jeg kan godt se det, nok bare mig der tænker for meget på andre... men ja det er vores ansvar og den lille bæbs skal bare have det bedste så må faren tage sig selv lidt i nakken

og mange tak 

Jeg vil have det på samme måde som dig. Jeg tænker på andre før jeg tænker på mig selv. Men jeres barn fortjener det bedste, det må han også kunne se. Det er jo ikke fordi du er grådig 

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg vil have det på samme måde som dig. Jeg tænker på andre før jeg tænker på mig selv. Men jeres barn fortjener det bedste, det må han også kunne se. Det er jo ikke fordi du er grådig 

Jah det kan altså godt tage overhånd det med at tænke på andre nogen gange  
og nej synes bestemt ikke jeg er grådig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.