er det fair...eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Anonym trådstarter

duddi. skriver:

Selvfølgelig er det fair - om du får ham på nakken tjaa, men håber du så formår at sige til dig selv, at det er et problem han må rode med. Du skal i hvert fald aldrig få dårlig samvittighed over at du søger om det du er berettiget til. Så når og hvis han brokker sig, så henvis ham til de gældende regler

Forøvrigt; tillykke med graviditeten

ja, det har du ret i. det er jo noget han må rode med og hvis han skal gå og brokke sig så ja så må jeg henvise ham til dem...

mange tak, glæder mig og tiden må meget gerne gå hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

eElak

æææhm.. jo, gu er det da fair... Han har selv valgt at først stikke den ind og så stikke af... ;-)

Jeg vil dog sige at der er forskel på omstændighederne for hvordan beslutningen om et barn er truffet - og om hvordan mandens rolle har været i det hele.. Altså om hvorvidt han har været med til at "planlægge" barnet, eller overhovedet haft noget at sige i forholdet til det med at beholde barnet... 

Anmeld

19. april 2011

Brams

Helt fair

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

Det er jo ik penge til DIG , men til jeres BARN

Og når man ikke kan bakke med læs , så må man betale

Anmeld

19. april 2011

Mor-til-asta-09

Absolut FAIR.. Selvfølgelig skal han betale

Anmeld

19. april 2011

kiwifrugten

Jeg står i samme situation som dig jeg har valgt og søge om alt undtaget forhøjet børnebidrag

Anmeld

19. april 2011

Phoenix

Ja det er da så meget fair. Søg alt hvad du kan. Det er dyrt at have et barn. Faderen har også et økonomisk ansvar her.

Anmeld

19. april 2011

Lisbeth85

Jeg søgte ikke om ALT der var, selvom min eks forlod mig i 7. måned. Jeg fik derimod økonomisk hjælp af ham mht. barnevogn, tøj etc. i starten. På den måde fik jeg hjælp uden at jeg skulle søge det hele og så måske blive uvenner med ham.

Jeg synes det kommer helt an på jeres situation. Hvis han er bakket 100% ud af det, så synes jeg, at du skal søge alt du kan. Hvis ikke, så kan du jo prøve at snakke med ham (hvis I er på talefod?)

Held og lykke med det hele

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

altså jeg ved ikke om han er ude af det 100% men lige i øjeblikket snakker vi fint sammen, men han vil ikke betale noget til barnet, har jeg spurgt om. han er også træt af han skal betale til noget hver måned som han ikke vil ''have'', men er begyndt at vænne sig til tanken om det, men ved ikke hvor jeg har ham henne i verden for han skifter mening som vi andre skifter underbukser

mange tak for alle jeres svar

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Når I bor sammen så går hans løn og penge jo ligeså meget til barnet som dine, og selvom I ikke er sammen så skal hans penge jo stadig gå ligeså meget til barnet som dine eftersom det er JERES barn og ikke kun dit

Så ja, søg søg søg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.