er det fair...eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.588 visninger
34 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg står i den kedelig situation faren til mit barn, har valgt at smutte, så står jeg med det hele selv.. Er ikke i tvivl om det bliver godt med mig og bæbs på trods af han har valgt fra
Jeg har fået at vide at man kan søge om nogen forskellige tillæg fra barnets far af og tænker lidt om det er rimlig man søger om dem, hvis og når han nu ikke har betalt noget til barnet.. har snakket med mange og de har alle forskellige holdninger(ville også være kedelig hvis det var den samme )

i plejer at være så dejlige ærlige, hvad synes i herinde på Baby.dk, er det fair at søge om det eller ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Mig med maven

Anonym skriver:

Jeg står i den kedelig situation faren til mit barn, har valgt at smutte, så står jeg med det hele selv.. Er ikke i tvivl om det bliver godt med mig og bæbs på trods af han har valgt fra
Jeg har fået at vide at man kan søge om nogen forskellige tillæg fra barnets far af og tænker lidt om det er rimlig man søger om dem, hvis og når han nu ikke har betalt noget til barnet.. har snakket med mange og de har alle forskellige holdninger(ville også være kedelig hvis det var den samme )

i plejer at være så dejlige ærlige, hvad synes i herinde på Baby.dk, er det fair at søge om det eller ikke? 

JA! FAIR!

Anmeld

19. april 2011

TinaPina

Selvfølgelig skal han som far bidrage

Anmeld

19. april 2011

Kamulla

fair... hvis det er andet er jeg også selv herre unfair

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

fair er også min mening...

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

tak for de hurtige svar sådan tænker jeg også, han har vel også et ansvar overfor den lille, tror bare jeg får ham på nakken 

Anmeld

19. april 2011

betski

Anonym skriver:

tak for de hurtige svar sådan tænker jeg også, han har vel også et ansvar overfor den lille, tror bare jeg får ham på nakken 

Selvfølgelig er det fair - om du får ham på nakken tjaa, men håber du så formår at sige til dig selv, at det er et problem han må rode med. Du skal i hvert fald aldrig få dårlig samvittighed over at du søger om det du er berettiget til. Så når og hvis han brokker sig, så henvis ham til de gældende regler

Forøvrigt; tillykke med graviditeten

Anmeld

19. april 2011

sophiemy

helt fair - der er ikke mere at sige

Anmeld

19. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Det fair  Han har sku et ansvar selvom han er smuttet !! Sån er det sku ! Søg alt hva du kan

Anmeld

19. april 2011

Madam Blå

Søg alt hvad du kan få! Du er berettiget til det, så det er helt klart FAIR. Selvom han har valgt jer fra, så har han et økonomisk ansvar, som han ikke kan løbe fra.

Og dejligt at høre at du er optimistisk Selvfølgelig klarer du og bebs den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.