er det fair...eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Som en anden kloge mama herinde sagde så er der altså en del der spiller ind..

1. var det et engangs-knald der blev en graviditet ud af?

Hvis ja, så nej så synes jeg sku ikke at du skal søge, ja han valgte at stikke pikken i dig, meeen hvis nu det var at det var HAM som ville have barnet og dig der IKKE ville, så havde han sådan set ikke noget at skulle have sagt...

2. Hvis I har haft et forhold og det så er sket og han på intet tidspunkt var interesseret i at skulle have barnet med dig, så er jeg sku i tvivl..

3. Hvis I havde et forhold og var enige om at ville have en bebs og han så pludselig skrider.. så ja for satan da, søg søg søg

Hende der nu sikkert bliver upopulær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Når I bor sammen så går hans løn og penge jo ligeså meget til barnet som dine, og selvom I ikke er sammen så skal hans penge jo stadig gå ligeså meget til barnet som dine eftersom det er JERES barn og ikke kun dit

Så ja, søg søg søg!!

ja det har du da ret i  det er så bare ''frivilligt'' hvis vi boede sammen og nu er det ikke men sådan må det desværre være, øv hvor er det bare træls.. 

Anmeld

19. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Ja da, selvfølgelig er det fair, det er jo ikke dit, men JERES barn så han skal da også bidrage til det..

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Shalmi skriver:

Som en anden kloge mama herinde sagde så er der altså en del der spiller ind..

1. var det et engangs-knald der blev en graviditet ud af?

Hvis ja, så nej så synes jeg sku ikke at du skal søge, ja han valgte at stikke pikken i dig, meeen hvis nu det var at det var HAM som ville have barnet og dig der IKKE ville, så havde han sådan set ikke noget at skulle have sagt...

2. Hvis I har haft et forhold og det så er sket og han på intet tidspunkt var interesseret i at skulle have barnet med dig, så er jeg sku i tvivl..

3. Hvis I havde et forhold og var enige om at ville have en bebs og han så pludselig skrider.. så ja for satan da, søg søg søg

Hende der nu sikkert bliver upopulær

vi havde været sammen lidt over to år og vi havde snakket om at begynde om et år ca, men blev så gravid og han havde snakket om ægtekab og alt det, men så vælger han alligevel at smutte..
så han ville jo gerne, så ved ikke om han er blevet bange eller hvad der er sket

Anmeld

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

vi havde været sammen lidt over to år og vi havde snakket om at begynde om et år ca, men blev så gravid og han havde snakket om ægtekab og alt det, men så vælger han alligevel at smutte..
så han ville jo gerne, så ved ikke om han er blevet bange eller hvad der er sket

Så viser du ham bare lige hvor kasse1 den står henne.. Det er simpelthen så skide stridt

Meeeeen altså, mænd er jo nu en gang mænd, så måske han pludselig vender, det er aldrig til at sige.. Og må sku også være lidt svært at forholde sig til når man ikke selv mærke nogle fysisk forskel.. det skal dog ikke retfærdiggøre ham

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

ja det har du da ret i  det er så bare ''frivilligt'' hvis vi boede sammen og nu er det ikke men sådan må det desværre være, øv hvor er det bare træls.. 

Ja, men han har jo stadig pligt til at forsørge barnet ligeså meget som du om I bor sammen eller ej jo. Så jeg har ikke ondt af ham, nu bliver det blot et fast beløb!

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Shalmi skriver:

Så viser du ham bare lige hvor kasse1 den står henne.. Det er simpelthen så skide stridt

Meeeeen altså, mænd er jo nu en gang mænd, så måske han pludselig vender, det er aldrig til at sige.. Og må sku også være lidt svært at forholde sig til når man ikke selv mærke nogle fysisk forskel.. det skal dog ikke retfærdiggøre ham

Ja strid, mon ikke det synes jeg da godt nok han har været 
jeg tror først det går RIGTIG op for dem når de selv står med bæbsen i armene og ikke som kvinderne der allerede opbygger et bånd mens de er i maven

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Ja, men han har jo stadig pligt til at forsørge barnet ligeså meget som du om I bor sammen eller ej jo. Så jeg har ikke ondt af ham, nu bliver det blot et fast beløb!

Det har han! ingen tvivl om det! det kan også være det er nemmere for ham at forholde sig til

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Det har han! ingen tvivl om det! det kan også være det er nemmere for ham at forholde sig til

Det må han jo blive nødt til

Kan man have det sjovt i soveværelset og vide hvad der kan komme ud af det, så må man også gribe om bollerne og tage ansvaret med også når man får kolde fødder og vælger at skride!

Ved ikke om han havde regnet med at ved at han skred at han så kunne slippe helt, for så har han da misforstået noget den kære mand

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Det må han jo blive nødt til

Kan man have det sjovt i soveværelset og vide hvad der kan komme ud af det, så må man også gribe om bollerne og tage ansvaret med også når man får kolde fødder og vælger at skride!

Ved ikke om han havde regnet med at ved at han skred at han så kunne slippe helt, for så har han da misforstået noget den kære mand

hehehe jamen du har jo helt ret 

det havde han nok ja, den lille mand ved ikke hvad han går glip af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.