Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej det e rjo pinligt :p men ingen af dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har kun valgt annabell.... vi havde selv overvejet det til den store men hun var mere en aya... så ja aya blev det
Corn skriver: Også dem jeg stemte på... Dog ikke nogen jeg selv ville vælge, men dem som jeg synes bedst om, af de valgmuligheder der var
Også dem jeg stemte på... Dog ikke nogen jeg selv ville vælge, men dem som jeg synes bedst om, af de valgmuligheder der var
hihi, det ville jeg heller ikke, men også dem jeg bedst kunne li', ud af dem der var
Jeg har stemt Matthew og Lykke
Anonym skriver: Holder mig lige anonym, fordi i ikke skal vide hvilket barn der overvejes navn til. hehe. I skal ikke tage stilling til stavemåder og om det vil være besværligt at stave, for der er en personlig grund til den type som mange af navnene er. Noget med min afstamning Det er bare ordlyden jeg vil høre. Man kan stemme på flere
Holder mig lige anonym, fordi i ikke skal vide hvilket barn der overvejes navn til. hehe. I skal ikke tage stilling til stavemåder og om det vil være besværligt at stave, for der er en personlig grund til den type som mange af navnene er. Noget med min afstamning Det er bare ordlyden jeg vil høre. Man kan stemme på flere
Bryder mig ikke så meget om nogle af dem - har endda svært ved og udtale nogle af dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128