Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Holder mig lige anonym, fordi i ikke skal vide hvilket barn der overvejes navn til. hehe. I skal ikke tage stilling til stavemåder og om det vil være besværligt at stave, for der er en personlig grund til den type som mange af navnene er. Noget med min afstamning Det er bare ordlyden jeg vil høre. Man kan stemme på flere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen af dem
De er desværre ikke lige mig.
Håber i finder det helt rigtige navn til jeres lille
Jeg kan godt lig navnet jessica
har stemt på de 5 nederste. Men jeg synes ikke de er pæne udtalt på dansk - men super smukke hvis de udtales med en tyk britisk accent
Det er ikke lige min stil (hvis det var til mine egne børn) men vi kan jo ikke alle hedde det samme, og derfor er det godt at smag og behag er forskelligt!!!
Ikke lige mig, men skulle jeg vælge valgte jeg LYKKE.. dejligt navn ellers
og ellers adrian.. det er nemlig "nemt" at udtale på dansk
Jeg syntes navnet Lykke er for kedeligt.. Kan godt lide det Liana og så Adrian.. også pænt sammen..
Tak piger.. De engelsklydende skal udtales på engelsk. Er nemlig selv englænder
Anonym skriver: Tak piger.. De engelsklydende skal udtales på engelsk. Er nemlig selv englænder
Uh. Har du overvejet Liam så?
Ikke udtalt [Li-am] men [Li-m]-agtigt. Når man udtaler det på engelsk kan man jo ikke høre a'et. (Det var utroligt svært for mig at vænne mig til at en veninde har en søn der hedder [Li-am])
Dinna88 skriver: Uh. Har du overvejet Liam så? Ikke udtalt [Li-am] men [Li-m]-agtigt. Når man udtaler det på engelsk kan man jo ikke høre a'et. (Det var utroligt svært for mig at vænne mig til at en veninde har en søn der hedder [Li-am])
Synes det er rigtig sødt, men er i tvivl om det er for "almindeligt". - Jeg er en af de der irriterende mennesker, der godt kan lide ikke alt for udbredte navne. Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128