Hvad synes i om disse pige og drengenavne? Stem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

LotteGabriella

Jeg har stemt Loa og Jasper Det er søde og lidt anderledes navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Jeg kan ikke rigtig lide nogen af dem... De klinger lidt for engelsk i mit hoved.... også selvom jeg er tilhænger af rimelig specielle navne  held og lykke med navnene til den lille - vi er herhjemme endnu ikke nået frem til nogle navne vi er helt sikre på, så vi har aftalt at vi nok finder ud af det når den lille er kommet til verden, så vi kan se hvem han/hun er..... og der er jo også 2½ måned til min termin, såeh....

Det er også meningen, jeg er englænder Hehe. Men tak for dit indput! Håber i finder det perfekte navn!

Anmeld

18. april 2011

Mini us

Hva med anabela

Anmeld

18. april 2011

Ranarupta

Kun Isobel.

Anmeld

18. april 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det er også meningen, jeg er englænder Hehe. Men tak for dit indput! Håber i finder det perfekte navn!

hahaha... ja, ja, så forstår jeg bedre!!!

Anmeld

18. april 2011

Chamomile

Jeg har stemt på flere, men favoritten er Isobel, Annebelle og Adrian

Anmeld

18. april 2011

BabyMus

Uhh nogle flotte og unikke navne.

Jeg fik altså stemt på en masse, de er virkelig fede!

Drengenavnet jeg bedst kan lide er James.

Der er rigtig mange gode pigenavne! Men hvis jeg skal vælge det bedste må det blive Annabelle.

Super fedt med sådan nogle navne. (:

Anmeld

18. april 2011

celkt

Anonym skriver:

Holder mig lige anonym, fordi i ikke skal vide hvilket barn der overvejes navn til. hehe. I skal ikke tage stilling til stavemåder og om det vil være besværligt at stave, for der er en personlig grund til den type som mange af navnene er. Noget med min afstamning Det er bare ordlyden jeg vil høre. Man kan stemme på flere

jeg bryder mig gennemgående ikke om udenlandsk klingende navne, så det eneste der faldt i min smag var lykke, hvilket jeg så til gengæld også syntes er rigtigt, rigtigt sødt...

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

jeg bryder mig gennemgående ikke om udenlandsk klingende navne, så det eneste der faldt i min smag var lykke, hvilket jeg så til gengæld også syntes er rigtigt, rigtigt sødt...

Sådan ved jeg mange har det, men det er blot fordi jeg er englænder og gerne vil føre det engelske videre Ikke blot sådan en smart mode-idé Jeg synes også Lykke er skønt, men manden er desværre ikke enig.

Anmeld

18. april 2011

Corn

LotteGabriella skriver:

Jeg har stemt Loa og Jasper Det er søde og lidt anderledes navne

Også dem jeg stemte på... Dog ikke nogen jeg selv ville vælge, men dem som jeg synes bedst om, af de valgmuligheder der var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.