Hvad synes i om disse pige og drengenavne? Stem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Synes det er rigtig sødt, men er i tvivl om det er for "almindeligt". - Jeg er en af de der irriterende mennesker, der godt kan lide ikke alt for udbredte navne. Hehe

Så er jeg mindst lige så irriterende som dig, så du er da ikke alene 

Men det synes jeg ikke det er, især ikke hvis han hedder [Li-m] og ikke [Li-am] selvom det sidste stadig er rigtig flot og sødt.

Jessica, Jasmin og Lykke er da lidt mere "kedelige" navne i forhold til Liam  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Så er jeg mindst lige så irriterende som dig, så du er da ikke alene 

Men det synes jeg ikke det er, især ikke hvis han hedder [Li-m] og ikke [Li-am] selvom det sidste stadig er rigtig flot og sødt.

Jessica, Jasmin og Lykke er da lidt mere "kedelige" navne i forhold til Liam  

Det er rigtig! Desværre er min mand lidt mere konservativ, så det bliver en dødskamp at blive enige.  Prøver at udvide min horisont Men selvom ikke så mange kan lide det (kan jeg se) tænker vi meget på James til en dreng, men især fordi det er familienavn på min fars side, som jeg gerne vil føre videre. Angående pigenavne er min egen favorit faktisk Annabelle - Udtalt på engelsk..  Meeeen, den kan manden ikke lide. Det bliver svært

Anmeld

17. april 2011

Maja88

jeg har stemt annabelle. isobel, lykke og en mere.. kan ikke huske det sidste.

adrian og andrew.

Anmeld

17. april 2011

henh01

hej

jeg synes annabelle og adrian er smadder søde navne

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Det er rigtig! Desværre er min mand lidt mere konservativ, så det bliver en dødskamp at blive enige.  Prøver at udvide min horisont Men selvom ikke så mange kan lide det (kan jeg se) tænker vi meget på James til en dreng, men især fordi det er familienavn på min fars side, som jeg gerne vil føre videre. Angående pigenavne er min egen favorit faktisk Annabelle - Udtalt på engelsk..  Meeeen, den kan manden ikke lide. Det bliver svært

Hæhæ
Uh, James lyder også så smukt... Jeg er virkelig forelsket i Charlie.  Annabelle er jeg virkelig også vild med. Du må have overtalt ham   

Anmeld

17. april 2011

Lunae

Anonym skriver:

Holder mig lige anonym, fordi i ikke skal vide hvilket barn der overvejes navn til. hehe. I skal ikke tage stilling til stavemåder og om det vil være besværligt at stave, for der er en personlig grund til den type som mange af navnene er. Noget med min afstamning Det er bare ordlyden jeg vil høre. Man kan stemme på flere

Jeg har stemt lykke! De andre navne er ikke lige mig!

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hæhæ
Uh, James lyder også så smukt... Jeg er virkelig forelsket i Charlie.  Annabelle er jeg virkelig også vild med. Du må have overtalt ham   

Jeg må gøre mit bedste

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

Og tak for de indput i kommer med piger!

Anmeld

18. april 2011

Pigent

Anonym skriver:

Holder mig lige anonym, fordi i ikke skal vide hvilket barn der overvejes navn til. hehe. I skal ikke tage stilling til stavemåder og om det vil være besværligt at stave, for der er en personlig grund til den type som mange af navnene er. Noget med min afstamning Det er bare ordlyden jeg vil høre. Man kan stemme på flere

Kan ikke rigtig lide nogen af dem, men har stemt Lykke og Jasmin da det er dem jeg bedst kan lide. 

Held og lykke med navne valget.  

Anmeld

18. april 2011

Sitrani

Jeg kan ikke rigtig lide nogen af dem... De klinger lidt for engelsk i mit hoved.... også selvom jeg er tilhænger af rimelig specielle navne  held og lykke med navnene til den lille - vi er herhjemme endnu ikke nået frem til nogle navne vi er helt sikre på, så vi har aftalt at vi nok finder ud af det når den lille er kommet til verden, så vi kan se hvem han/hun er..... og der er jo også 2½ måned til min termin, såeh....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.