hvilken uge fik i lavet en 3D scanning i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

Pia.

Jeg fik lavet min i uge 29 (28+3) Og jeg syntes det var en kæmpe oplevelse - jeg ville helt sikkert gøre det imellem uge 25 og uge 30 og det fik jeg også afvide var et godt tidspunkt....

En lille fod oppe på næsen 60.png

Du må gerne klikke ind og se resten af billederne på min hjemmeside....

www.mimamik.dk under 3D Scanning

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

82Miraklet

Jeg skal afsted til 3D scanning her den 21. November... der er jeg så i 28. uge.... Det er længe at vente men bestemt også der de ligner de små babyer som bliver født mest..

Vi fik også lavet 3D med Naija og det var også i 28. uge...

Det er længe at vente hvis det bare er kønnet man er interesseret I, men helt klart de bedste billeder....

Ellers så gå ind på min-mave.dk der kan du se 3 D billeder fra alle de forskellige uger, så kan du jo selv bedømme hvad du syntes er sødest og hvad man får mest ud af...

Held og Lykke..

Knus

Anmeld

27. oktober 2008

SaNiNa

PiaR skriver:

Jeg fik lavet min i uge 29 (28+3) Og jeg syntes det var en kæmpe oplevelse - jeg ville helt sikkert gøre det imellem uge 25 og uge 30 og det fik jeg også afvide var et godt tidspunkt....

En lille fod oppe på næsen 60.png

Du må gerne klikke ind og se resten af billederne på min hjemmeside....

www.mimamik.dk under 3D Scanning

Knus Pia.

hvor er det bare nogle skønne billeder...

Anmeld

27. oktober 2008

SaNiNa

det lyder til vi skal vente i iverfal til uger 20.

kan slet ikke vente mere så meget glæder jeg mig, men har jo osse lige nakkefoldscanningen her om lidt...

Anmeld

27. oktober 2008

quar20

Jeg fik i uge 17 en 3D skanning i Hobro på Gaia graviditetsklinik, og der så hun vores lille dreng og hun målte og vejede ham og tjekkede ham for alt hvad de nu kunne med det udstyr de har tilgængelig..

Samtidig købte vi igen en 3d skanning i uge 23, og WAOUW en udvikling på så kort tid.. Vi kunne se næsetippen og ansigsformer i ansigtet.

Vi har mistet tidligere og og det har givet mig en tryghed at se vores lille baby i maven allerede i uge 17..

Hvad jeg har lært og fået at vide indtil videre er det bedste tidspunk mellem uge 25 og uge 30.. Men det er sikkert forskelligt fra klinik til klinik og fra hjememside til hjemmeside..

Men vil så også sige det er en helt fantistisk følelse at se en baby i maven i uge 17..! Jeg har billeder under mine fotoalbum, så prøv at se dem..

Anmeld

15. januar 2009

Tina2

Jeg blev 3D scannet i min 2. graviditet og det blev jeg i uge 26... Det anbefalede de og vi fik nogle super gode billeder:-)

Anmeld

16. januar 2009

Mca<3

Jeg fik det gjort i uge 25 men de anbefaler mellem uge 28 og 35

Anmeld

16. januar 2009

katrinex4

Sanne skriver:

Vi vil jo rigtig gerne have lavet en 3d scanning men vi kan ikke helt finde ud af hvornår det skal være på de forskellige hjemmesider står der omkring uge 13-17 for der kan man se hele fosteret på skærmen, men at senere kan bare se de forskellige træk og det ligner mere en baby.

vil så lige hører hvornår i fik jeres scanning hvis i fik en.

Sanne

Vi fik lavet i uge 21. Kæmpe oplevelse. Men de siger at billederne/trækkende hos baby er bedst at se i uge 28-33, så en anden gang ville jeg vente til uge 28.

Anmeld

16. januar 2009

Diana...

Vi fik det lavet i uge 26 og 27 og det var helt fantastisk, og kunne rigtig godt tænke mig det igen.

Men jeg ville vente til efter uge 25 selv om det svært.

Knus

Anmeld

17. januar 2009

Mca<3

tascia skriver:

er ret sikker på det er senere de siger er bedst... jo mindre fostervand jo bedre billeder...

//Natascia

Nej nej .. jo mere foster vand jo bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.