hvilken uge fik i lavet en 3D scanning i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

nå ok som sage er vi forskellige men jeg blev også scannet mange gang meen haft alligevel behøv at se den lille og være sikkert på at alt er ok og så alle de billeder man får og dvd det er noget så fed at jeg glæder mig at den lille skal se det når han bliver stor..tror nu eva at det ikke kun for dighandler det om får sund barn men for allle..nogen vil helst betale 1200 kr for scanning og andre vil helst bruge dem på gå i byen eller ny tøj forskellige mennesker =forskellige behøv...lige et? vil du slet ikke scannes mener du altså NF og MD scanning vil du ikke har?

Sagde ikke det ikke også handlede om sunde børn for andre...men jeg har bare ikke et behov for at blive skannet og da slet ikke selv betale en halv formue for det..
Nej, jeg ønsker ikke de to skanninger næste gang...de er så usikre at jeg ikke ønsker at få et svar jeg ikke kan bruge til noget alligevel. Der bliver født lige så mange mongolbørn som før og nogle får negative svar hvor intet er galt og omvendt....den usikerhed ønsker jeg ikke at opleve.
knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

tascia

28 uge! er enig med eva, spild af penge...

det var sjovt at se men jeg kunne sagtens ha undværret det, og fik det også kun lavet med barn nr. 1

//Natascia

Anmeld

27. oktober 2008

A.

Eva skriver:

Sagde ikke det ikke også handlede om sunde børn for andre...men jeg har bare ikke et behov for at blive skannet og da slet ikke selv betale en halv formue for det..
Nej, jeg ønsker ikke de to skanninger næste gang...de er så usikre at jeg ikke ønsker at få et svar jeg ikke kan bruge til noget alligevel. Der bliver født lige så mange mongolbørn som før og nogle får negative svar hvor intet er galt og omvendt....den usikerhed ønsker jeg ikke at opleve.
knus..

nå ok..jeg kunslet ikke klare tanken at jeg ikke skule har nf og md scanning for jeg synes ikke at det er usikre i hvertfald kender ikke nogen hvor der har ikke foundet fejlen..kun slet ikke tænke mig at lave moderkægebiopsi det er jo altid chance for man ligger i den uheldige 1% vil ikke miste mit barn bare fordi..

Anmeld

27. oktober 2008

tascia

nå ok..jeg kunslet ikke klare tanken at jeg ikke skule har nf og md scanning for jeg synes ikke at det er usikre i hvertfald kender ikke nogen hvor der har ikke foundet fejlen..kun slet ikke tænke mig at lave moderkægebiopsi det er jo altid chance for man ligger i den uheldige 1% vil ikke miste mit barn bare fordi..

der er mange fejl de ikke ser, tro mig!

har et hold venner hvor datter har hjertefejl og blev opereret i en alder af 14 dage, det så de ikke på scanningerne!

min egen datter er født med ganespalte, det så man heller ikke og alle dem som var på riget samme tid som os (altså dem vi snakkede med) da hun blev opereret vidste heller ikke deres barn havde en misdannelse.
Nu er det jo sådan at de faktisk ikke tjekker for alle fejl ved MD-scanning, så det kan man ikke bruge til ret meget.

en scanning kan ikke sige med garanti at du føder en sundt og velskabt barn, i de fleste tilfælde ja, men stole på det 100% nej det kan man ikke.

//Natascia

Anmeld

27. oktober 2008

A.

tascia skriver:

der er mange fejl de ikke ser, tro mig!

har et hold venner hvor datter har hjertefejl og blev opereret i en alder af 14 dage, det så de ikke på scanningerne!

min egen datter er født med ganespalte, det så man heller ikke og alle dem som var på riget samme tid som os (altså dem vi snakkede med) da hun blev opereret vidste heller ikke deres barn havde en misdannelse.
Nu er det jo sådan at de faktisk ikke tjekker for alle fejl ved MD-scanning, så det kan man ikke bruge til ret meget.

en scanning kan ikke sige med garanti at du føder en sundt og velskabt barn, i de fleste tilfælde ja, men stole på det 100% nej det kan man ikke.

//Natascia

som sagt jeg kender ingen men nu har jeg så hørt det fra dig
da hjeg var til MD så blev der tjekket alt for hun har sagt hvad hun tjekker og har vist det til os..jeg vil helst vide om mit barn har 2 hænder og 2 ben osv..ikke står ligepludselig på FG og opdage det der..så det var min mening

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

som sagt jeg kender ingen men nu har jeg så hørt det fra dig
da hjeg var til MD så blev der tjekket alt for hun har sagt hvad hun tjekker og har vist det til os..jeg vil helst vide om mit barn har 2 hænder og 2 ben osv..ikke står ligepludselig på FG og opdage det der..så det var min mening

De fysiske skader er jo det mindste, i min verden i hvert fald...men jeg har devsærre også flere historier hvor de svar de har fået, på ingen måde har passet....mon ikke vi gravide er med til at give materiale til en masse statistikker, jeg kan bare ikke bruge det til noget, Så ja, får jeg flere, så får jeg lavet en undersøgelse jeg kan bruge til noget eller også lader jeg helt være.
Skanning er for mig noget mange synes er hyggeligt og så er den ikke så meget længere.
Intet af det de har set med mine børn har været rigtigt...det lige fra vægt af fosteret. til mistanke for nyreskade og forkert udvikling af hovedet på barnet...en masse bekymringer som i virkeligheden intet svar kunne give før jeg stod med barnet.
For mig er skanning ikke tryghed, tværtimod.
Knus..

Anmeld

27. oktober 2008

eliasogmor

tøser hun ville bare vide hvornår i gjorde det........

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

tascia skriver:

28 uge! er enig med eva, spild af penge...

det var sjovt at se men jeg kunne sagtens ha undværret det, og fik det også kun lavet med barn nr. 1

//Natascia

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste som synes det er spild af penge...

Anmeld

27. oktober 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste som synes det er spild af penge...

men det var ikke det hun spurgte om......men hvornår i fik den lavet...

Anmeld

27. oktober 2008

eliasogmor

Sanne skriver:

Vi vil jo rigtig gerne have lavet en 3d scanning men vi kan ikke helt finde ud af hvornår det skal være på de forskellige hjemmesider står der omkring uge 13-17 for der kan man se hele fosteret på skærmen, men at senere kan bare se de forskellige træk og det ligner mere en baby.

vil så lige hører hvornår i fik jeres scanning hvis i fik en.

Sanne

hej sanne..jeg fik den ikke lavet men mener det er omkring uge 21, at de blir rigtige gode men er slet ikke sikker på det her...men super god fornøjelse, ville ønske jeg havde haft pengene til det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.