hvilken uge fik i lavet en 3D scanning i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.514 visninger
40 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

SaNiNa

Vi vil jo rigtig gerne have lavet en 3d scanning men vi kan ikke helt finde ud af hvornår det skal være på de forskellige hjemmesider står der omkring uge 13-17 for der kan man se hele fosteret på skærmen, men at senere kan bare se de forskellige træk og det ligner mere en baby.

vil så lige hører hvornår i fik jeres scanning hvis i fik en.

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

MetteT

Vi fik vores lavet i 27+2 og det var nogle rigtig fine billeder vi fik.. Men det var jo så, som du selv skriver, ikke af hele prinsessen, men så en del af gangen...

Anmeld

27. oktober 2008

lonemus

Jeg fik lavet i uge 22 begge gange

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

22 uge og de er altså ikke så kønne på det tidspunkt...jeg fik det foretaget pga mistanke om misdannelse, ellers havde jeg aldrig gjort det.
Knus..

Anmeld

27. oktober 2008

A.

tror nok ar det var uge 28

Anmeld

27. oktober 2008

A.

Eva skriver:

22 uge og de er altså ikke så kønne på det tidspunkt...jeg fik det foretaget pga mistanke om misdannelse, ellers havde jeg aldrig gjort det.
Knus..

hvorfor vil du ikke

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

hvorfor vil du ikke

Synes det er spild af penge...så havde jeg brugt pengene på en hyggetur med de store i stedet...den lille skal jeg jo nok få af se..
Knus Eva.

Anmeld

27. oktober 2008

A.

Eva skriver:

Synes det er spild af penge...så havde jeg brugt pengene på en hyggetur med de store i stedet...den lille skal jeg jo nok få af se..
Knus Eva.

nå ok synes at det er mærkelig noget men det er din mening synes at det er en super oplevelse

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

nå ok synes at det er mærkelig noget men det er din mening synes at det er en super oplevelse

Jeg er blevet scannet rigtig meget alle tre gange og flere gange pga de var bange for der var noget galt, så for mig handler det bare om at få et sundt barn og ikke hygge skanne i et væk...jeg kunne jo også mene at det var super mærkeligt at have behov for at se barnet få uger før den kommer ud...men det synes jeg ikke, for de mennesker der gør det, har andre oplevelser end jeg.
Får jeg flere børn, så vil jeg slet ikke skannes, har jeg besluttet....moderkagebiopsi og intet andet.
Knus Eva...

Anmeld

27. oktober 2008

A.

Eva skriver:

Jeg er blevet scannet rigtig meget alle tre gange og flere gange pga de var bange for der var noget galt, så for mig handler det bare om at få et sundt barn og ikke hygge skanne i et væk...jeg kunne jo også mene at det var super mærkeligt at have behov for at se barnet få uger før den kommer ud...men det synes jeg ikke, for de mennesker der gør det, har andre oplevelser end jeg.
Får jeg flere børn, så vil jeg slet ikke skannes, har jeg besluttet....moderkagebiopsi og intet andet.
Knus Eva...

nå ok som sage er vi forskellige men jeg blev også scannet mange gang meen haft alligevel behøv at se den lille og være sikkert på at alt er ok og så alle de billeder man får og dvd det er noget så fed at jeg glæder mig at den lille skal se det når han bliver stor..tror nu eva at det ikke kun for dighandler det om får sund barn men for allle..nogen vil helst betale 1200 kr for scanning og andre vil helst bruge dem på gå i byen eller ny tøj forskellige mennesker =forskellige behøv...lige et? vil du slet ikke scannes mener du altså NF og MD scanning vil du ikke har?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.