hvilken uge fik i lavet en 3D scanning i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

men det var ikke det hun spurgte om......men hvornår i fik den lavet...

Prøv nu at læse HVEM det var der pludselig spurgte om noget andet og brød tråden...det var IKKE mig....frk. politibetjent...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

men det var ikke det hun spurgte om......men hvornår i fik den lavet...

griner

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

griner

Det var dig der spurgte ind til mit svar, hvor jeg faktisk skrev hvornår jeg fik den lavet...er du sød at lave en ny tråd når du har underspørgsmål, ellers får du en tråd ødelagt som nu.
Nu har jeg oprettet en ny tråd for dig og stop den så. Synes det kører for langt for jer nu.

Anmeld

27. oktober 2008

A.

Det var dig der spurgte ind til mit svar, hvor jeg faktisk skrev hvornår jeg fik den lavet...er du sød at lave en ny tråd når du har underspørgsmål, ellers får du en tråd ødelagt som nu.
Nu har jeg oprettet en ny tråd for dig og stop den så. Synes det kører for langt for jer nu.

hov hov men deet var dig som skrev at næste gang vil du ikke lave scanning osv og det var heller ikke det hun spørgt om du kun lige så godt lade være svare på mit ? og lave ny tråd hvis du vil svare..og jeg synes at der er ikke noget som kører for langt for nogen..

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

hov hov men deet var dig som skrev at næste gang vil du ikke lave scanning osv og det var heller ikke det hun spørgt om du kun lige så godt lade være svare på mit ? og lave ny tråd hvis du vil svare..og jeg synes at der er ikke noget som kører for langt for nogen..

Stop nu.

Anmeld

27. oktober 2008

tascia

eliasogmor skriver:

hej sanne..jeg fik den ikke lavet men mener det er omkring uge 21, at de blir rigtige gode men er slet ikke sikker på det her...men super god fornøjelse, ville ønske jeg havde haft pengene til det....

er ret sikker på det er senere de siger er bedst... jo mindre fostervand jo bedre billeder...

//Natascia

Anmeld

27. oktober 2008

Lise

Fik lavet en 3D scanning i 23. uge, og synes det var en rigtig fin oplevelse. Ville gerne have ventet lidt, til omkring 25.-27. uge, men gjorde det så tidligt for ikke at det skulle ligge midt i eksamensperiode.

Jeg er i øvrigt rigtig glad for dvd'en som vi fik med hjem - så den mange gange mens jeg var gravid, og har også set den for nylig faktisk... Jeg ville helt sikkert gøre det igen, hvis jeg var gravid. Men altså lidt senere i graviditeten.

Lise - som sidder og får lyst til at se filmen én gang til..

Anmeld

27. oktober 2008

Astrid P

Jeg fik en 3D scanning i 29. uge, og jeg syntes det var fantastisk! Det var helt vildt at se den lille prop og få at vide at det var en pige. Man kunne se ansigtstræk, og det var i det hele taget langt federe og mere detaljeret end de NF og MD scanningerne på sygehuset.
Min mand var også totalt glad for at være med til 3D scanningen, og det var som om det hele blev meget mere virkeligt for ham efter han havde 'set' den lille pige...

Så for mig var det slet ikke spild af penge, men hvis jeg var dig ville jeg vente til efter uge 24, for inden da ser de vist en lille smule spooky ud... God fornøjelse med det!

KH Astrid

Anmeld

27. oktober 2008

netdaddy

Vi fik først lavet det i uge 34, hvilket var meget sent! Men heldigvis blev resultatet meget godt alligevel og vi kunne i den grad se ansigtstræk m.m., som også kunne genkendes tydeligt da vi stod med vores lille prins i armene.

Vi fik at vide at det mest optimale tidspunkt ville være i uge 28-30, så det gør vi næste gang.

Anmeld

27. oktober 2008

eliasogmor

tascia skriver:

er ret sikker på det er senere de siger er bedst... jo mindre fostervand jo bedre billeder...

//Natascia

det kan også meget vel være.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.