hvorfor føder man for tideligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

lounika

liwsmor skriver:

jeg fødte for tidligt da jeg fik svagerskabforgiften, tror det meget forskeelligt hvorfor man føder for tidligt

ved du hvorfor du fik det???  og hvordan opdaget du det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

liwsmor

lounika skriver:

ved du hvorfor du fik det???  og hvordan opdaget du det?

øh jeg fik svar hos lægene om det, jeg gik til lægene da jeg mega ondt i øveste del af maven og at jeg hovedpine virkeligt kæftig hovedpine.. hmm fordi min krop ikke kunne komme af med de humorer af mandens humorer som mit barn ikke kunne bruge/ ikke skal bruge

Anmeld

17. april 2011

eElak

Jeg fødte min søn knapt 4 uger for tidligt...

Vandet gik i en skylle, dog hjemme på badeværelsesgulvet.. eller... smældet kom i sofaen inde i stuen, men har formået at holde det inde i 1 min inden jeg styrtede ud på toilettet, fordi jeg lå ned. 

Jeg havde ingen komplikationer og havde heller ingen historie med for tidlige fødsler før - jeg selv var kommet 5 dage over terminen... 

Deres teori er at jeg havde en mega muskelknude/fibrom (på størrelse med en knytnæve) i livmoderen, som var kommet med graviditeten. og den var vokset sig så stor, så den måske har skubbet noget i gang... Men det er kun teori, for nåede aldrig at blive skannet.. Men knægten havde været på plads 1-2 uger forinden. 

Det er den eneste forklaring.. altså foruden at han var utålmodig, havde krudt i røven og skulle nå ud inden børnepengene kom :-P

Anmeld

17. april 2011

B&J

lounika skriver:

ja det er da så men så er 10 uger også langtd i nu jo heheh...

men må vente og se hvad der sker

Ja du kan ikke gøre så meget andet men håber ikke du føder så meget fortidligt

Anmeld

17. april 2011

lounika

B&J skriver:

Ja du kan ikke gøre så meget andet men håber ikke du føder så meget fortidligt

nej vi må se... der kan jo gå 12 uger også  det syntes jeg heller ik han skal vente så lagtdi  hehe..

er sat til d 25 .. og d 30 er min egen fødselsdag .. så han kan blive en fødselsdags gave ..

Anmeld

17. april 2011

Zibi_84

lounika skriver:

har tænt lidt på de sidete dage hvorfor man føder for tidelig har en veninde der har fårt nu 9 uger for tidelig og en anden 4 uger før.. det er lige sket så har ennu ikke snakket med dem de har nok at se til jo..

men nu jeg selv kommet i uge 30+1 så tænte sådan funk hvis jeg skulle føde 9 uger for tidelig man så det om en uge det kan jeg da ikke lige forholde mig til..

glæder mig til at se min lille dreng men er også pisssse nervøs faktisk..

det er min første og aner jo selt ikke noget hvad og hvornår og hvordan det bliver følses eller noget... mit hove tænker og tænker

Hejsa Har selv tænk præcis det samme! Jeg har termin d. 26/6, og har knapt 10 uger igen. Hvis lilleprinsen skulle komme så meget før tid, så er der jo IKKE styr på noget og arbejder stadig! men samtidig ville drømmesenariet være at føde en uge før tid, ved at fødslen går i gang af sig selv!? Nu må vi se. Håber i hvertfald for dig(og mig) at bebs bliver derinde lidt endnu;o) Kram herfra

Anmeld

17. april 2011

lounika

Zibi_84 skriver:

Hejsa Har selv tænk præcis det samme! Jeg har termin d. 26/6, og har knapt 10 uger igen. Hvis lilleprinsen skulle komme så meget før tid, så er der jo IKKE styr på noget og arbejder stadig! men samtidig ville drømmesenariet være at føde en uge før tid, ved at fødslen går i gang af sig selv!? Nu må vi se. Håber i hvertfald for dig(og mig) at bebs bliver derinde lidt endnu;o) Kram herfra

ja de skal blive der inde gerne 8 uger i nu...   men er det ikke rigtig man kan godt komme til at tænke en hel del over det hele og hvordan det er.. og hvornår..  kan slet ikke forstå det faktisk er snart

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

jeg fødte en månede for tidligt pga. svangerskabs forgiftning, også fandt de ud af efter jeg havde fået akut kejsersnit at en del af min moderkage ikke fungerede optimalt, så lillemanden havde ikke fået noget næring, i en månedes tid.

Anmeld

17. april 2011

lounika

CamillaRH skriver:

jeg fødte en månede for tidligt pga. svangerskabs forgiftning, også fandt de ud af efter jeg havde fået akut kejsersnit at en del af min moderkage ikke fungerede optimalt, så lillemanden havde ikke fået noget næring, i en månedes tid.

ej alså men han hade det godt nok da han så kom ud til jer

Anmeld

17. april 2011

B&J

lounika skriver:

nej vi må se... der kan jo gå 12 uger også  det syntes jeg heller ik han skal vente så lagtdi  hehe..

er sat til d 25 .. og d 30 er min egen fødselsdag .. så han kan blive en fødselsdags gave ..

Da det kan blive den fødselsdagsgave jeg var sat til den 13marts og kom så den 4 marts og den 6marts har jeg fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.