lounika skriver:
har tænt lidt på de sidete dage hvorfor man føder for tidelig har en veninde der har fårt nu 9 uger for tidelig og en anden 4 uger før.. det er lige sket så har ennu ikke snakket med dem de har nok at se til jo..
men nu jeg selv kommet i uge 30+1 så tænte sådan funk hvis jeg skulle føde 9 uger for tidelig man så det om en uge det kan jeg da ikke lige forholde mig til..
glæder mig til at se min lille dreng men er også pisssse nervøs faktisk..
det er min første og aner jo selt ikke noget hvad og hvornår og hvordan det bliver følses eller noget... mit hove tænker og tænker
Tja... der kan jo være mange grunde til at bebsen vil ud lidt før. Jeg selv kom 6 uger før, og det var fordi min mor oplevede et dødsfald i nærmeste familie, og blev meget påvirket.
Fra uge 34 er bebsen jo i stand til at trække vejret selv, og bruger resten af tiden på at blive tyk og lækker.
Det er helt normalt at føde 2-3 uger før, og at gå en uge eller to over tiden, så det er ikke til at sige hvornår den kommer.
Jeg er selv 31+0 i dag, og har hen "deadline" der hedder uge 34, fordi jeg selv kom til verden der
Men han må da hjertens gerne vente.
Skulle vandet gå i Netto, tror jeg også du vil smile ad det, senere. Det ville jo være en super sjov historie at fortælle lillemanden 
Anmeld