Mutti2B skriver:
Hvor er det vildt så mange der har det
.Er du ok?
Jeg venter på at blive indkaldt. Han vidste ikke hvad de ville gøre ved det, så jeg er ret spændt på om det skal opereres væk eller de kan klare det med lys/laser. Ved du hvad de gør ved dit? Og hvor stort er det? Mit er nok 2 x 2 mm næsten på midten af næsetippen.
Overvejer kraftigt at skive en mail til min gamle læge som sagde at det bare var en blodansamling og fortælle hende at det faktisk er hudkræft
Jamen jeg fik en lille bums agtig ting i næsefløjen
har haft den ca 4 mdr men var træt af den ikke forsvandt (den var ikke større end en alm bums) Så gik jeg til kosmetolog som sagde han syntes jeg skulle gå til lægen med den
Jeg fik så en henvisning til hudlæge som sagde den så meget atypisk ud , Hun skar den af (hun skar ret dybt faktisk , er stadig utrolig øm) og så brændte hun hele området . Den blev sendt ind og jeg fik svaret tilbage at det var basal celle kræft ,,, Det er jo hedigvis ikke noget der kan brede sig og ikke noget man dør af , det er den slag hud kræft man ser mest af 90% af alle hudkræft tilfælde er basal celle kræft .. Jamen hun syntes jeg skulle vidre til plastic kirugerne i Herlev og have fjernet huden i næsefløjen , jeg syntes det virker lidt overkill når den i første omgang er blevet fjernet og behandlet som om det var hudkræft . Jeg må se hvad de siger på Herlev .. Jeg kan virkelig godt forstå du har lyst til at skrive til din læge
fatter ikke at alm praktiserende læger tror de kan stille diagnoser omkring huden , min egen læge troede også bare mit var kosmetisk , du skulle have været henvist til hudlæge straks .. Jeg har det ok nu
Har ind i mellem panikket lidt men så ringede jeg til kræft linien og blev forsikret om jeg ikke skulle dø
Det hjalp , hvordan har du det ?
Anmeld