Jeg har fået konstateret hudkræft i dag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Mussen2

Hold da op, det må være noget af en hård pille at skulle sluge. Al held og lykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Kløver

sikke en besked at få sender et stort

Anmeld

16. april 2011

Mutti2B

Tusind tak allesammen

Nu har jeg lige haft en dag til at sluge kamelen i og jeg må sige at jeg er meget fortrøstningsfuld. Det fixer de snildt. Jeg blev bare SÅ bange da lægen sagde ordet kræft. Jeg troede jo at jeg skulle miste min næse eller i værste fald dø. Jeg var slet ikke forberedt på den besked. I indkaldelsen til undersøgelsen i går havde de faktisk skrevet at de anbefalede én at tage en pårørende med, og det jokede jeg med kæresten om. Synes da at det var liiidt overdrevet når det nu kun var en blodansamling som skulle fjernes fordi jeg synes den var grim. Men der var jo en mening med galskaben

Anmeld

16. april 2011

Bondepigen

Mutti2B skriver:

Tusind tak allesammen

Nu har jeg lige haft en dag til at sluge kamelen i og jeg må sige at jeg er meget fortrøstningsfuld. Det fixer de snildt. Jeg blev bare SÅ bange da lægen sagde ordet kræft. Jeg troede jo at jeg skulle miste min næse eller i værste fald dø. Jeg var slet ikke forberedt på den besked. I indkaldelsen til undersøgelsen i går havde de faktisk skrevet at de anbefalede én at tage en pårørende med, og det jokede jeg med kæresten om. Synes da at det var liiidt overdrevet når det nu kun var en blodansamling som skulle fjernes fordi jeg synes den var grim. Men der var jo en mening med galskaben

Er ked af at høre, du skal døje med det. Heldigvis er det ikke farligt, min mor og en anden jeg kender har det.

Men du skal passe på solen, for for meget sol kan give nye sår, som skal skrabes af. Og så vil jeg anbefale dig at tage til hudlæge lige så snart der kommet et sår af sig selv, som ikke går væk, for jo længere tid du venter, jo mere skal der skrabes væk... Nu tænker jeg kosmetisk især..

Anmeld

16. april 2011

Lady Marion <3

N&J skriver:

Mine er ikke flade, kun det ene, det er mere de andre, som selvfølgelig også er under armene - og kræft er ikke lige det vi har haft mindst af i familien..  har ville have dem tjekket i lidt over et år nu, men det er lidt ligesom om at når vi endelig er ved lægen, så handler det jo om lillepigen istedet for mig.. 

Kender det alt for godt , jeg er bare alt for hysterisk med kræft så bliver altid tjekket en gang for meget   Såå afsted med dig

Anmeld

16. april 2011

Bavianis

Mutti2B skriver:

Jeg har i snart 10 år haft en blodansamling på næsen som er vokset stille og rolig. Nogle gange gjorde den ondt og bristede så blodet løb og ikke var til at stoppe igen. For 6 år siden gik jeg til lægen med det og hun sagde at det bare var en blodansamling og at jeg skulle til en plastik kirurg hvis den skulle fjernes. Selvom jeg var utrolig ked af den for den lignede jo en stor bums der midt på næsen, ja så synes jeg ikke at pengene var til det. For et par måneder siden var jeg så ved min nye læge som straks lavede en henvisning til en plastik kirurg. Der var jeg så idag.... Beskeden var hård og kontant! Overfladisk hudkræft!!!! Han var ikke i tvivl. Hvad han derefter sagde hørte jeg ikke for jeg var i chok og begyndte at tude. Den havde jeg slet ikke set komme. Det var jo bare ren kosmetisk at den skulle fjernes. Da jeg lige havde fået lov til at sunde mig fortalte han at det ikke var noget jeg ville dø af. Pyha :-). Jeg skal selvfølgelig ha den fjernet og nu skal vi finde ud af hvad de vil gøre. Men hold da op hvor har jeg været rundt på gulvet i dag.

Puha - sikken en træls besked! MEn hvor er det godt, at den ikke er farligere end at den kan fjernes umiddelbart.

Smider lige et påskeæg til dig - det har du fortjent!

0 (dettte er et påskeæg...)

Anmeld

19. april 2011

Mutti2B

Sees. skriver:

Det gør mig ondt!

Jeg fik selv konstateret hudkræft for et par uger siden, så hvis du har lyst til at tale, må du meget gerne skrive.

STORT

Det er jeg ked af at høre. Er dit overfladisk? Og hvad vil de gøre ved det? Jeg går og venter på en indkaldelse, og synes at den godt snart må finde vej til min postkasse.

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Mutti2B skriver:

Jeg har i snart 10 år haft en blodansamling på næsen som er vokset stille og rolig. Nogle gange gjorde den ondt og bristede så blodet løb og ikke var til at stoppe igen. For 6 år siden gik jeg til lægen med det og hun sagde at det bare var en blodansamling og at jeg skulle til en plastik kirurg hvis den skulle fjernes. Selvom jeg var utrolig ked af den for den lignede jo en stor bums der midt på næsen, ja så synes jeg ikke at pengene var til det. For et par måneder siden var jeg så ved min nye læge som straks lavede en henvisning til en plastik kirurg. Der var jeg så idag.... Beskeden var hård og kontant! Overfladisk hudkræft!!!! Han var ikke i tvivl. Hvad han derefter sagde hørte jeg ikke for jeg var i chok og begyndte at tude. Den havde jeg slet ikke set komme. Det var jo bare ren kosmetisk at den skulle fjernes. Da jeg lige havde fået lov til at sunde mig fortalte han at det ikke var noget jeg ville dø af. Pyha :-). Jeg skal selvfølgelig ha den fjernet og nu skal vi finde ud af hvad de vil gøre. Men hold da op hvor har jeg været rundt på gulvet i dag.

Puha, for en uventet besked at få

Rigtig mange til dig!

Anmeld

19. april 2011

Mutti2B

Muffi<3 skriver:

Velkommen i klubben

Helt vildt som alle får den diagnose for tiden , jeg fik konstanteret det for halvanden uge siden også på næsen ,, Skal til plastic kirug den 3 maj ..

Hvor er det vildt så mange der har det.Er du ok?

Jeg venter på at blive indkaldt. Han vidste ikke hvad de ville gøre ved det, så jeg er ret spændt på om det skal opereres væk eller de kan klare det med lys/laser. Ved du hvad de gør ved dit? Og hvor stort er det? Mit er nok 2 x 2 mm næsten på midten af næsetippen.

Overvejer kraftigt at skive en mail til min gamle læge som sagde at det bare var en blodansamling og fortælle hende at det faktisk er hudkræft

Anmeld

19. april 2011

anne2009

Puha sikke en forskrækkelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.