Jeg har fået konstateret hudkræft i dag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

sikke en besked at få!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Lady Marion <3

Velkommen i klubben

Helt vildt som alle får den diagnose for tiden , jeg fik konstanteret det for halvanden uge siden også på næsen ,, Skal til plastic kirug den 3 maj ..

Anmeld

15. april 2011

N&J

Er der nogen der gider og forklare mig hvilke forandringer man skal være opmærksom på, da jeg har et par modersmærker og en enkelt skønhedsplet, som jeg måske ikke helt er så tryg ved

Anmeld

15. april 2011

Lillefe

Ej for søren da det lyder da bestemt ikke rart sender en masse tanker herfra

Anmeld

15. april 2011

Pige2009

Hold da op for en besked. Held og lykke med OP. Det skal nok gå godt og du bliver helt fin igen

Anmeld

15. april 2011

ønskebørn74

Ej sødeste...... Ved slet ikke hvad jeg skal sige.... ...

KÆMPE...

Lene

Anmeld

15. april 2011

Lady Marion <3

N&J skriver:

Er der nogen der gider og forklare mig hvilke forandringer man skal være opmærksom på, da jeg har et par modersmærker og en enkelt skønhedsplet, som jeg måske ikke helt er så tryg ved

Nu må du ikke forveksle hud kræft og modermærke kræft , det er 2 vidt forskellige kræft former og modermærkekræften er dødelig og skal helst opdages hurtigt .. Man skal være opmærksom på om modermærkerne ændrer udseende , vokser , bløder eller klør , gør de det så gå til læge .. Hudkræften som jeg har viste sig som en lille busm lignede genstand i næsefløjen som ikke ville forsvinde af sig selv . Jeg gik til hudlægen og hun skar den af og sendte den ind til undersøgelse og der var kræft i   Den slags hud kræft breder sig ikke og er ikke dødelig

Anmeld

15. april 2011

N&J

Muffi<3 skriver:

Nu må du ikke forveksle hud kræft og modermærke kræft , det er 2 vidt forskellige kræft former og modermærkekræften er dødelig og skal helst opdages hurtigt .. Man skal være opmærksom på om modermærkerne ændrer udseende , vokser , bløder eller klør , gør de det så gå til læge .. Hudkræften som jeg har viste sig som en lille busm lignede genstand i næsefløjen som ikke ville forsvinde af sig selv . Jeg gik til hudlægen og hun skar den af og sendte den ind til undersøgelse og der var kræft i   Den slags hud kræft breder sig ikke og er ikke dødelig

Tak på forklaringen, skal da vist have tjekket op på et par så.. 

Anmeld

15. april 2011

Lady Marion <3

N&J skriver:

Tak på forklaringen, skal da vist have tjekket op på et par så.. 

Rolig rolig , jeg har nogen som er blevet meget mørke med tiden og det må de gerne ,, De må vist også gerne vokse lidt så længe de stadig er flade og kanten ikke flyder ud , Kanten skal stadig være trukket skarpt op ,, Men hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

15. april 2011

N&J

Muffi<3 skriver:

Rolig rolig , jeg har nogen som er blevet meget mørke med tiden og det må de gerne ,, De må vist også gerne vokse lidt så længe de stadig er flade og kanten ikke flyder ud , Kanten skal stadig være trukket skarpt op ,, Men hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt

Mine er ikke flade, kun det ene, det er mere de andre, som selvfølgelig også er under armene - og kræft er ikke lige det vi har haft mindst af i familien..  har ville have dem tjekket i lidt over et år nu, men det er lidt ligesom om at når vi endelig er ved lægen, så handler det jo om lillepigen istedet for mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.