sarahb skriver:
Jaaaaaaaaaaa Mette... Du er så vidunderlig skøn... Og ved ikk hvorfor men du har ramt mig med dit skønne sind og din evne til At kapere alle og alt. Du er en SUPERWOMAN
HOLD DA LIGE OP!!!
Der er ikke meget superwoman over mig lige pt. Har arbejdet hele ugen, Ida er ved at få en kindtand, og er monster sur (hele tiden), og Jan og jeg har vist det man kalder en "ægteskabelig krise" lige for tiden. Så mit overskud til at deltage i disse debatter har ikke været der.
Jeg kan kun sige, at jeg holder af alle Ns'ere, også dem jeg ikke er enige med i forskellige debatter. For vores "snakke" bliver altid holdt i en god tone ( eller blev), og det er det der gør hele forskellen. Jeg er et mægtigt RUMMELIGT menneske, der næsten kan lide alle mennesker, blot ikke nacister, pædofile og nærige folk.

Til Bondepigen: Jeg tror du lægger for meget i at Trine har slettet dig på FB. Men jeg kan læse og forstå at det piner dig, og at du føler dig afvist uden en begrundelse. Jeg kan sige, at jeg stadig er både din og Trines ven.................og at jeg på ingen måde har været en del af intriger eller bagtaleri. Jeg håber at du snart kan lægge alle de tanker, du har i.f.m dette fra dig, og bruge dine kræfter på dig selv og din familie.
Anmeld