Hmmm, hvad sker der herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

anna-jonas

sarahb skriver:

Jaaaaaaaaaaa Mette... Du er så vidunderlig skøn... Og ved ikk hvorfor men du har ramt mig med dit skønne sind og din evne til At kapere alle og alt. Du er en SUPERWOMAN

HOLD DA LIGE OP!!!Der er ikke meget superwoman over mig lige pt. Har arbejdet hele ugen, Ida er ved at få en kindtand, og er monster sur (hele tiden), og Jan og jeg har vist det man kalder en "ægteskabelig krise" lige for tiden. Så mit overskud til at deltage i disse debatter har ikke været der.

Jeg kan kun sige, at jeg holder af alle Ns'ere, også dem jeg ikke er enige med i forskellige debatter. For vores "snakke" bliver altid holdt i en god tone ( eller blev), og det er det der gør hele forskellen. Jeg er et mægtigt RUMMELIGT menneske, der næsten kan lide alle mennesker, blot ikke nacister, pædofile og nærige folk.

Til Bondepigen: Jeg tror du lægger for meget i at Trine har slettet dig på FB. Men jeg kan læse og forstå at det piner dig, og at du føler dig afvist uden en begrundelse. Jeg kan sige, at jeg stadig er både din og Trines ven.................og at jeg på ingen måde har været en del af intriger eller bagtaleri. Jeg håber at du snart kan lægge alle de tanker, du har i.f.m dette fra dig, og bruge dine kræfter på dig selv og din familie.

Anmeld

15. april 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

HOLD DA LIGE OP!!!Der er ikke meget superwoman over mig lige pt. Har arbejdet hele ugen, Ida er ved at få en kindtand, og er monster sur (hele tiden), og Jan og jeg har vist det man kalder en "ægteskabelig krise" lige for tiden. Så mit overskud til at deltage i disse debatter har ikke været der.

Jeg kan kun sige, at jeg holder af alle Ns'ere, også dem jeg ikke er enige med i forskellige debatter. For vores "snakke" bliver altid holdt i en god tone ( eller blev), og det er det der gør hele forskellen. Jeg er et mægtigt RUMMELIGT menneske, der næsten kan lide alle mennesker, blot ikke nacister, pædofile og nærige folk.

Til Bondepigen: Jeg tror du lægger for meget i at Trine har slettet dig på FB. Men jeg kan læse og forstå at det piner dig, og at du føler dig afvist uden en begrundelse. Jeg kan sige, at jeg stadig er både din og Trines ven.................og at jeg på ingen måde har været en del af intriger eller bagtaleri. Jeg håber at du snart kan lægge alle de tanker, du har i.f.m dette fra dig, og bruge dine kræfter på dig selv og din familie.

Mette se... Et skiiiiide godt eksempel.. Du forklarer alt der sker med dig og jer og alligevel tænker du ud over dine egne problemer og henvender dig til bondepigen det er det jeg mener.

Og Mette sødeste ved ikke om du vil tage den her så derfor vil jeg ill bare spørge ind til det her. Men vil blot sige at hvis du vil ud med noget og har brugfor en så er jeg her til at lytte og give mit besyv med.. Kan godt forstå overskuddet ikk er der oven i alt der sker, men du skal bare vide ar jeg i hvert tilfælde er savnet af mig.
Jeg sender dig et stort kram og husk at skriv hvis du skal ha lettet hjertet...

Anmeld

15. april 2011

Rosa

sarahb skriver:

Mette se... Et skiiiiide godt eksempel.. Du forklarer alt der sker med dig og jer og alligevel tænker du ud over dine egne problemer og henvender dig til bondepigen det er det jeg mener.

Og Mette sødeste ved ikke om du vil tage den her så derfor vil jeg ill bare spørge ind til det her. Men vil blot sige at hvis du vil ud med noget og har brugfor en så er jeg her til at lytte og give mit besyv med.. Kan godt forstå overskuddet ikk er der oven i alt der sker, men du skal bare vide ar jeg i hvert tilfælde er savnet af mig.
Jeg sender dig et stort kram og husk at skriv hvis du skal ha lettet hjertet...

NS-spirit 

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Det som Sarah siger... Du er et dejligt menneske, og jeg håber på at tilstandende snart bedres hos jer osse.

Ja, jeg er klar over at når følelserne i forvejen sidder udenpå tøjet, så skal der ikke så meget til før man ser spøgelser... Lidt det samme som jeg selv skrev i trines tråd tidligere. For mig er det ikke så meget det at jeg er blevet slettet som ven herinde, men mere at jeg føler mig meget uforstående overfor det, og virkelig kunne have brugt en forklaring... Bare lige en kort forklaring, og jeg ville ikke koge suppe på det mere... Jeg kunne jo sagtens forstå hvorfor, uden forklaring, hvis vi lige havde haft et skænderi, men det har vi ikke...tværtimod og det er kun derfor at jeg synes jeg mangler den forklaring.

Men det er nu ikke på FB jeg er slettet, for jeg er slet ikke venner med ret mange derinde herfra...

Tror jeg vil have bedst af at putte med min datter nu.. Sov godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.