Hmmm, hvad sker der herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Jo men forstår ikke, hvorfor jeg bliver slettet som ven NU... Trine og jeg har skrevet sammen siden.

jeg tænker at det er fordi Trine vælger den sidste tid at have dem som venner der er hende nærmest...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Bondepigen

jeg tænker at det er fordi Trine vælger den sidste tid at have dem som venner der er hende nærmest...

Jo, men kan hun da for pokker ikke bare sige det, når jeg spørger hende? Hvorfor skal det køres helt herud. Føler mig lidt til grin efterhånden.

Anmeld

15. april 2011

Vinker

Jeg har ikke været så meget online på det sidste og når jeg så har haft tid herinde har jeg helst ikke ville blande mig for meget i diverse diskutioner. Har forsøgt at holde lav profil fordi jeg ikke helt kendte til starten af det hele.

Jeg er meget ærget over den drejning NS-gruppen pludselig har taget, men jeg håber og tror på vi kan få det godt sammen herinde igen.

Er meget ked af at Trine forlader os, men respekterer det fuldt ud. Det er frivilligt at være herinde.

Anmeld

15. april 2011

Vinker

Jeg har ikke været så meget online på det sidste og når jeg så har haft tid herinde har jeg helst ikke ville blande mig for meget i diverse diskutioner. Har forsøgt at holde lav profil fordi jeg ikke helt kendte til starten af det hele.

Jeg er meget ærget over den drejning NS-gruppen pludselig har taget, men jeg håber og tror på vi kan få det godt sammen herinde igen.

Er meget ked af at Trine forlader os, men respekterer det fuldt ud. Det er frivilligt at være herinde.

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Vinker skriver:

Jeg respekterer det osse, men er uforstående over at blive ignoreret

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Jo, men kan hun da for pokker ikke bare sige det, når jeg spørger hende? Hvorfor skal det køres helt herud. Føler mig lidt til grin efterhånden.

det er jo rimeligt åbenlyst....

Anmeld

15. april 2011

Vinker

Bondepigen skriver:

Jeg respekterer det osse, men er uforstående over at blive ignoreret

det kan jeg godt forstå. har du slet ikke fået nogen forklaring på hvorfor? Synes ikke det ligner Trine ikke at forklare sig, men måske hun bare ikke orker mere lige nu...

Anmeld

15. april 2011

Vingummien

sarahb skriver:

Ved heller ikk hvad der foregår.. Eller.. Vi ved jo alle at det skænderi er grunden til alt dette ...
Jeg har det ikk dårligt med nogle af jer og jeg elsker faktisk at sig og Kristine er blevet mere aktive.. Det er skønt..
Så savner jeg bare Mette og Rikke

Ja de 2 er savnet meget, men hold da op jeg kommer til at savne Trine

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

det er jo rimeligt åbenlyst....

Altså måskE er det åbenlyst for dig... Men Trine og jeg har skrevet rare søde beskeder sammen for ikke ret mange dage siden, så for mig er det SLET ikke åbenlyst.

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Altså måskE er det åbenlyst for dig... Men Trine og jeg har skrevet rare søde beskeder sammen for ikke ret mange dage siden, så for mig er det SLET ikke åbenlyst.

okay.... jah...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.