Hmmm, hvad sker der herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Bondepigen

Vinker skriver:

det kan jeg godt forstå. har du slet ikke fået nogen forklaring på hvorfor? Synes ikke det ligner Trine ikke at forklare sig, men måske hun bare ikke orker mere lige nu...

Næh overhovedet ikke. Bare et lille pip, ville have været nok... Men jeg har osse selv mit at slås med pt og orker ikke at skulle gå og tænke en masse tanker om hvorfor. Det gør mig VIRKELIG ked af det.. Osse at jeg følte mig nødt til at lave denne tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Vingummien

Ved sku ikke hvad jeg skal sige, syntes det er en skam at vi skal miste en stor personlighed herinde. For Trine er sku en dejlig person. Men nu har hun taget et valg, og det må vi acceptere.

Og føler hun en dag at hun vil forklare nærmere til nogle personer, så er jeg også rimelig sikker på at hun gør det.

Jeg er bare glad for at jeg stadig kan følge hende. Men selvfølgelig også ked af det på de af jer der ikke kan men gerne vil. Men er Trine selv der bestemmer hvem hun vil have tæt ind på sig og hvem hun ikke vil.

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Vingummien skriver:

Ved sku ikke hvad jeg skal sige, syntes det er en skam at vi skal miste en stor personlighed herinde. For Trine er sku en dejlig person. Men nu har hun taget et valg, og det må vi acceptere.

Og føler hun en dag at hun vil forklare nærmere til nogle personer, så er jeg også rimelig sikker på at hun gør det.

Jeg er bare glad for at jeg stadig kan følge hende. Men selvfølgelig også ked af det på de af jer der ikke kan men gerne vil. Men er Trine selv der bestemmer hvem hun vil have tæt ind på sig og hvem hun ikke vil.

Selvfølgelig jeg kræver heller ikke hendes venskab. Forstår bare ikke at hun føler jeg fortjener at gå i uvished. Nu er Trine jo ikke den eneste der har følelser, og ville ønske at hun lige ville have svaret på min pb... Bare med et par ord... Det er ikke rart, når alt føles som om det er i skønneste orden og to dage senere vælter bortviser, og jeg aner ikke hvorfor .... Så kan man ellers gå der og spekulere....

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Bondepigen skriver:

Selvfølgelig jeg kræver heller ikke hendes venskab. Forstår bare ikke at hun føler jeg fortjener at gå i uvished. Nu er Trine jo ikke den eneste der har følelser, og ville ønske at hun lige ville have svaret på min pb... Bare med et par ord... Det er ikke rart, når alt føles som om det er i skønneste orden og to dage senere vælter bortviser, og jeg aner ikke hvorfor .... Så kan man ellers gå der og spekulere....

Vælter korthuset skulle der stå

Anmeld

15. april 2011

Vingummien

Bondepigen skriver:

Sådan er der nogle der gør. Jeg kunne også finde på det nogen gange, hvis tingene er for meget, så er det nogle gange lettere på den måde

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

hvis der bare er for meget! Så er overskuddet ikke til det.... det kender jeg selv....

Anmeld

15. april 2011

anna-jonas

sarahb skriver:

Ved heller ikk hvad der foregår.. Eller.. Vi ved jo alle at det skænderi er grunden til alt dette ...
Jeg har det ikk dårligt med nogle af jer og jeg elsker faktisk at sig og Kristine er blevet mere aktive.. Det er skønt..
Så savner jeg bare Mette og Rikke

Er det mig du savner??? Jamen jeg er jo lige her, søde ven.

Anmeld

15. april 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

Er det mig du savner??? Jamen jeg er jo lige her, søde ven.

Jaaaaaaaaaaa Mette... Du er så vidunderlig skøn... Og ved ikk hvorfor men du har ramt mig med dit skønne sind og din evne til At kapere alle og alt. Du er en SUPERWOMAN

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Jaaaaaaaaaaa Mette... Du er så vidunderlig skøn... Og ved ikk hvorfor men du har ramt mig med dit skønne sind og din evne til At kapere alle og alt. Du er en SUPERWOMAN

"det som Sarah siger!"

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

"det som Sarah siger!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.