Hmmm, hvad sker der herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.356 visninger
44 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Bondepigen

Jeg læser en tråd, hvor der står at Tjuhl vil forlade navlestrengen.

Skriver at jeg er ked af, at Trine forlader ns, og at jeg håber at jeg må følge med i hendes blog. Pludselig er jeg slettet spm ven, og forstår intet overhovedet...

Derudover sker der jo absolut intet på ns, og nogle mennesker svarer ikke på mine PB'er...

Hvad sker der? Håber vi kan få svesken på disken her i det offentlige???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Skouboe

Jeg ved ikke hvad der sker..det er et stykke tid siden trine slettede mig, men det har så vidt jeg ved ikke betydet noget for min relation til resten af NS og jeg håber da heller ikke det er tilfældet her

Anmeld

15. april 2011

KWL

Jeg tænker at det lige tager et par dage inden vi er ovre det.

Trine har slette mig på FB og jeg valgte så efterfølgende at slette hende her da hun svarede mig at vi ikke havde mere at gøre sammen.

Måske skal vi "bare" lade det glide ud i sandet og svare som vi plejer.

Håber i hvertfald at jeg er velkommen endnu selvom jeg jo startede det med gaverne

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Jeg ved ikke hvad der sker..det er et stykke tid siden trine slettede mig, men det har så vidt jeg ved ikke betydet noget for min relation til resten af NS og jeg håber da heller ikke det er tilfældet her

Nej, der håber jeg da sandelig heller ikke, men vil bare gerne i det mindste forstå, hvad der sker?...

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

KWL skriver:

Trine har slette mig på FB og jeg valgte så efterfølgende at slette hende her da hun svarede mig at vi ikke havde mere at gøre sammen.

Håber i hvertfald at jeg er velkommen endnu selvom jeg jo startede det med gaverne

Kan kun svare for mig selv, men hos mig er du velkommen!

Jeg er bare ikke god til at lade ting glide ud i sandet, for jeg er meget følsom og jeg vil allerhelst have et svar fra Trine??

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Og så vil jeg bede de mennesker herinde, som ikke ønsker mig som ven, at slette mig og selvfølgelig da helst med en forklaring.

Jeg vil ikke bære nag over at du/I ikke vil mit venskab mere... Vil hellere vide, hvem der vil mig og hvem der ikke vil. Bare en lille forklaring medfølger, så er det helt ok...

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

KWL skriver:

Du startede ikke denne her ballade, søde.. Den har været undervejs i et stykke tid og jeg synes personligt at du rejste et relevant spørgsmål, udtrykte din mening på en pæn og sober måde og det er på ingen måde din skyld at tingene i den grad kørte af sporet.

Jeg kan selvfølgeligt ikke tale for alle, men jeg håber ihvertfald at du bliver og bliver ved med at være en del af NS.

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Du startede ikke denne her ballade, søde.. Den har været undervejs i et stykke tid og jeg synes personligt at du rejste et relevant spørgsmål, udtrykte din mening på en pæn og sober måde og det er på ingen måde din skyld at tingene i den grad kørte af sporet.

Jeg kan selvfølgeligt ikke tale for alle, men jeg håber ihvertfald at du bliver og bliver ved med at være en del af NS.

Enig

Synes ikke der var noget som helst forkert i det spørgsmål du stillede dengang! Det var jo noget du og åbenbart osse flere andre, havde spekuleret på...!

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

Bondepigen skriver:

Og så vil jeg bede de mennesker herinde, som ikke ønsker mig som ven, at slette mig og selvfølgelig da helst med en forklaring.

Jeg vil ikke bære nag over at du/I ikke vil mit venskab mere... Vil hellere vide, hvem der vil mig og hvem der ikke vil. Bare en lille forklaring medfølger, så er det helt ok...

Jeg har ihvertfald intet problem med dig og jeg er glad for at du har overskud til at være lidt mere aktiv herinde. Det er dejligt at se

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Jeg har ihvertfald intet problem med dig og jeg er glad for at du har overskud til at være lidt mere aktiv herinde. Det er dejligt at se

Tak

Tror faktisk jeg har haft lidt brug for det... Med både stort og småt positivt og negativt... Det har hjulpet lidt på humøret Lige indtil nu...

Hader hemmelighedskræmmerier og intriger, så hellere fortælle hvordan tingenes sammenhæng er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.