HJÆLP!! Næseblod, 40 i feber ingen ville lytte ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

LilleMor10

LotteGabriella skriver:

hmm...ville sgu nok ikke selv få ro i sjælen, før jeg havde været på skadestuen...men hvis "det eneste" han fejler er feber, altså jeg mener, hvis han spiser og drikker normalt mv., så tror jeg sgu ikke at det har noget med det andet at gøre! Man kan jo også få næseblod, når man har det for varmt, og jeg tænker jo at hvis han havde 40 i feber, så kan det være det der har forudsaget blodnæsen Min lillebror havde rigtig meget næseblod om sommeren, som lille - når han fik det for varmt, det er derfor jeg tænker, at det måske er feberen der har gjort det, da hans krop jo havde været brændende varm

ingen problemer ud over feber og har svært ved at sove, og ja det sagde den sidste læge også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Mor til Frederic og Freya

LilleMor10 skriver:

ja altså jeg har fundet en ud af de 3½ han spise i bleen igår, resten må være blevet opløst. og indtil videre har jeg valgt at tro på det, men det er kun efter jeg fik en fra giftlinjen til at virkelig sætte sig ind i om keratin var giftigt, for i starten sagde de bare, det har vi ikke hørt om, men "tror" ikke det skader ham. 

kreatin er det de voksne spiser når de skal have større musker. Og tror da ikke der er mange gram kreatin i sådan noget model lervoks. 

Hvis det er noget der er lavet til at børn kan lege med, er det medregnet at de også putter lidt i munden...

Dertil er kreatin et naturligt stof der findes i alle mennesker. 

Så tror heller ikke at blodnæse har noget at gøre med indtagelse af det.

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

Mor til Frederic skriver:

kreatin er det de voksne spiser når de skal have større musker. Og tror da ikke der er mange gram kreatin i sådan noget model lervoks. 

Hvis det er noget der er lavet til at børn kan lege med, er det medregnet at de også putter lidt i munden...

Dertil er kreatin et naturligt stof der findes i alle mennesker. 

Så tror heller ikke at blodnæse har noget at gøre med indtagelse af det.

jeg har skrevet forkert i det første indlæg det hedder Keratin som er noget lim, lidt alla det der er i lim pistoler, det er til at sætte exstensions fast på natur hår .

Anmeld

16. april 2011

Ann.

Fejl!

Anmeld

16. april 2011

henh01

LilleMor10 skriver:

jeg har skrevet forkert i det første indlæg det hedder Keratin som er noget lim, lidt alla det der er i lim pistoler, det er til at sætte exstensions fast på natur hår .

Er du sikker på at du har forklaret giftlinjen helt nøjagtigt hvad det var så ikke de har taget fejl af de to ting?

Uden at være dømmende eller noget, men hvorfor havde du det stående i børnehøjde når Viktor var i nærheden?

Anmeld

19. april 2011

LilleMor10

Ann&Lærke skriver:

Fejl!

fejl ?? 

Anmeld

19. april 2011

LilleMor10

henh01 skriver:

Er du sikker på at du har forklaret giftlinjen helt nøjagtigt hvad det var så ikke de har taget fejl af de to ting?

Uden at være dømmende eller noget, men hvorfor havde du det stående i børnehøjde når Viktor var i nærheden?

ja havde skåret det ud i pap, og det lå på midten af sofabordet, som er okay højt oppe, vidste ikke han kunne rejse sig op af det endnu,  så tænkte vel ikke videre over det.

Anmeld

19. april 2011

Ann.

LilleMor10 skriver:

fejl ?? 

Det var bare fejl indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.