HJÆLP!! Næseblod, 40 i feber ingen ville lytte ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

LotteGabriella

kamtok skriver:

Stemmer med på skadestuen NU! - Og insister på at de gennemtjekker ham...

Held og lykke

hopper også HELT KLART med på skadestuen...afsted med jer!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

LilleMor10

MinNoah skriver:

Håber og tror da også giftlinien ved hvad de snakker om... Men igen, jeg ville personligt ikke tage nogle chancer i sådan en situation...

Jeg ville være den "irriterende" patient der insisterede på at få mit barn undersøgt - dvs røntgen!

Min dreng har også selv haft en anelse næseblod engang... tror ikk det er så unormalt igen, men det er da underligt det lige kommer i forbindelse med det!

iiih jeg er i syv sind. skal jeg tage på sygehuset og bede dem om at tjekke ham i hoved og røv, eller skal jeg stole på det lægerne siger ? hmm.. 

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

MinNoah skriver:

Håber og tror da også giftlinien ved hvad de snakker om... Men igen, jeg ville personligt ikke tage nogle chancer i sådan en situation...

Jeg ville være den "irriterende" patient der insisterede på at få mit barn undersøgt - dvs røntgen!

Min dreng har også selv haft en anelse næseblod engang... tror ikk det er så unormalt igen, men det er da underligt det lige kommer i forbindelse med det!

iiih jeg er i syv sind. skal jeg tage på sygehuset og bede dem om at tjekke ham i hoved og røv, eller skal jeg stole på det lægerne siger ? hmm.. 

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

LotteGabriella skriver:

hopper også HELT KLART med på skadestuen...afsted med jer!!!!!!

også selvom det han slugt var i onsdags ?  jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre. han har været til alm læge 4 gange, snakket med giftlinjen og en overlæge fra børne afdelingen og de siger alle at han intet fejler og at han ikke har taget skade . ? 

Anmeld

16. april 2011

LotteGabriella

LilleMor10 skriver:

også selvom det han slugt var i onsdags ?  jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre. han har været til alm læge 4 gange, snakket med giftlinjen og en overlæge fra børne afdelingen og de siger alle at han intet fejler og at han ikke har taget skade . ? 

jeg ville stole på min egen intuition...hvordan har han det eller nu?

Anmeld

16. april 2011

CamiRon

Har han stadig feber? Hvor længe har han haft det? Hvis han stadig har feber ville jeg ringe til vagtlægen og bede ham tjekke ham. Det kan aldrig skade og måske er det godt nok med et par nye øjne på din dreng.

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

LotteGabriella skriver:

jeg ville stole på min egen intuition...hvordan har han det eller nu?

han har stadig lidt feber, her kl 12 var den nede på 38,4, vi har haft en forholdsvis rolig nat, vågnede ca 10 gange, men det er ikke unormalt for viktor hvis han er sløj  og ellers så han glad, har ikke haft næseblod siden igår. 

Anmeld

16. april 2011

Mor til Frederic og Freya

LilleMor10 skriver:

han har stadig lidt feber, her kl 12 var den nede på 38,4, vi har haft en forholdsvis rolig nat, vågnede ca 10 gange, men det er ikke unormalt for viktor hvis han er sløj  og ellers så han glad, har ikke haft næseblod siden igår. 

Altså når både giftlinjen - egen læge 4* og en børnelæge siger god for at det ikke hænger sammen - vil jeg altså tro på det...

Når kroppen ikke kan optage det og det var i onsdags er det for længst ude igen. 

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

Mor til Frederic skriver:

Altså når både giftlinjen - egen læge 4* og en børnelæge siger god for at det ikke hænger sammen - vil jeg altså tro på det...

Når kroppen ikke kan optage det og det var i onsdags er det for længst ude igen. 

ja altså jeg har fundet en ud af de 3½ han spise i bleen igår, resten må være blevet opløst. og indtil videre har jeg valgt at tro på det, men det er kun efter jeg fik en fra giftlinjen til at virkelig sætte sig ind i om keratin var giftigt, for i starten sagde de bare, det har vi ikke hørt om, men "tror" ikke det skader ham. 

Anmeld

16. april 2011

LotteGabriella

LilleMor10 skriver:

hmm...ville sgu nok ikke selv få ro i sjælen, før jeg havde været på skadestuen...men hvis "det eneste" han fejler er feber, altså jeg mener, hvis han spiser og drikker normalt mv., så tror jeg sgu ikke at det har noget med det andet at gøre! Man kan jo også få næseblod, når man har det for varmt, og jeg tænker jo at hvis han havde 40 i feber, så kan det være det der har forudsaget blodnæsen Min lillebror havde rigtig meget næseblod om sommeren, som lille - når han fik det for varmt, det er derfor jeg tænker, at det måske er feberen der har gjort det, da hans krop jo havde været brændende varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.