HJÆLP!! Næseblod, 40 i feber ingen ville lytte ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

jeansmummie

Åh er der ik nogen på nord Sjælland der kan hjælpe i en fart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

LilleMor10

Bubbes skriver:

Ring til mig på Tlf 61722607.. NU!

du er en engel sabrina. har lige snakket med hospitalen og giftlinien, de ville lige undersøge hvor farligt det enlig er og så ringe tilbage. skriver til dig så snart jeg ved om vi skal afsted 

Anmeld

15. april 2011

nattergalen

LilleMor10 skriver:

du er en engel sabrina. har lige snakket med hospitalen og giftlinien, de ville lige undersøge hvor farligt det enlig er og så ringe tilbage. skriver til dig så snart jeg ved om vi skal afsted 

Glad for der li var en der var hurtig.. For havde ikke nogen gode ideer til hvordan i el kom derover.. 

Anmeld

15. april 2011

LilleMor10

UPDATE!!!

har nu snakket med producenten af keratin voksen, 3 fra giftlinjen og en læge fra hospitalet, de mener ikke hans feber og blodnæse har noget med det at gøre. så derfor skal jeg bare sidde og vente til han bliver fin igen, tusind tak for jeres råd og hjælp ! 

Anmeld

15. april 2011

Sabsy

LilleMor10 skriver:

Man må hjælp hvor man kan Du ringer bare, bilnøglen er lagt frem.. Knus til dig og Viktor

Anmeld

15. april 2011

nattergalen

LilleMor10 skriver:

UPDATE!!!

har nu snakket med producenten af keratin voksen, 3 fra giftlinjen og en læge fra hospitalet, de mener ikke hans feber og blodnæse har noget med det at gøre. så derfor skal jeg bare sidde og vente til han bliver fin igen, tusind tak for jeres råd og hjælp ! 

Rart at få det afklaret..

Så håber jeg din lille guldklump snart bliver rask.. 

Rigtig god bedring med ham.. 

Anmeld

15. april 2011

TinaPina

Dejligt det ikke er noget alvorligt!

En anden gang så ring efter en taxa. Den regning er det værd hvis det kan redde dit barns liv

Anmeld

15. april 2011

Zeus

TinaPina skriver:

Dejligt det ikke er noget alvorligt!

En anden gang så ring efter en taxa. Den regning er det værd hvis det kan redde dit barns liv

Hun havde ikke pengene liggende til en taxa, og manden havde dankortet

Anmeld

15. april 2011

signe.

skadestuen lige nu! Håber godt nok det bedste.,. er du blevet kørt afsted?

Anmeld

15. april 2011

Sphynxlover

akut skadestue og det ka ik gå hurtigt nok og forlang at han blir tjekket i hoved og røv og gå ikke før de har fundet frem til hvad han fejler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.