HJÆLP!! Næseblod, 40 i feber ingen ville lytte ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Tulle28

LilleMor10 skriver:

UPDATE!!!

har nu snakket med producenten af keratin voksen, 3 fra giftlinjen og en læge fra hospitalet, de mener ikke hans feber og blodnæse har noget med det at gøre. så derfor skal jeg bare sidde og vente til han bliver fin igen, tusind tak for jeres råd og hjælp ! 

Nu er jeg ingen ekspert, men er det normalt at små børn får blodnæse...? Jeg tror sgu ikke jeg ville turde at blive hjemme og vente... Tænker sådan på ham den lille dreng, som slugte et batteri og ingen ville tage familien alvorligt (sorry, det er virkelig ikke for at skræmme dig) og det endte jo helt forfærdeligt. Jeg tror altså jeg ville tage på skadestuen og forlange at en børnelæge kiggede på ham uanset hvad.

Håber snart han får det bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

henh01

Tulle28 skriver:

Nu er jeg ingen ekspert, men er det normalt at små børn får blodnæse...? Jeg tror sgu ikke jeg ville turde at blive hjemme og vente... Tænker sådan på ham den lille dreng, som slugte et batteri og ingen ville tage familien alvorligt (sorry, det er virkelig ikke for at skræmme dig) og det endte jo helt forfærdeligt. Jeg tror altså jeg ville tage på skadestuen og forlange at en børnelæge kiggede på ham uanset hvad.

Åhh sad lige og tænkte det samme om den stakkels lille dreng... Læger har det desværre med at hoppe over hvor gærdet er lavest somme tider..

Til TS Håber alt snart er godt med lille viktor

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

Tulle28 skriver:

min egen læge siger at når børn får høj feber kan de også godt få blodnæse. aner ikke hvordan det lige hænger sammen 

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

henh01 skriver:

Åhh sad lige og tænkte det samme om den stakkels lille dreng... Læger har det desværre med at hoppe over hvor gærdet er lavest somme tider..

Til TS Håber alt snart er godt med lille viktor

ja desværre  

og han har det okay idag, stadig feber dog "kun" 39 

Anmeld

16. april 2011

MinNoah

Det er altså ikke for at skræmme dig overhovedet MEN jeg ville bestemt køre til lægevagten/skadestuen havde det været min dreng - og der havde jeg FORLANGT at de røntgenfotograferede hans strube og luftrør/spiserør - ja det hele i halsregionen...

Og først når de havde gjort det og set der ikke sad noget fast og ætsede halsen op indvendig ville jeg være tilfreds!!

Jeg tænker også på den dreng der døde pga batteriet, han fik også feber, og blødte ud af mund + næse...

Du må virkelig slå i bordet overfor lægen, som i VIRKELIG, fortæl om han ikke selv husker den historie med drengen osv. Det kan simpelthen ikke være rigtigt hvis ikk de vil undersøge ham ordentligt.!

Jeg havde gjort det! Om så jeg skulle betale for det på et privathospital... HVIS der sidder noget fast og ætser i halsen, så kan det jo have fatale konsekvenser!!

Åhhh håber sådan du tager afsted!!

Anmeld

16. april 2011

LilleMor10

MinNoah skriver:

Det er altså ikke for at skræmme dig overhovedet MEN jeg ville bestemt køre til lægevagten/skadestuen havde det været min dreng - og der havde jeg FORLANGT at de røntgenfotograferede hans strube og luftrør/spiserør - ja det hele i halsregionen...

Og først når de havde gjort det og set der ikke sad noget fast og ætsede halsen op indvendig ville jeg være tilfreds!!

Jeg tænker også på den dreng der døde pga batteriet, han fik også feber, og blødte ud af mund + næse...

Du må virkelig slå i bordet overfor lægen, som i VIRKELIG, fortæl om han ikke selv husker den historie med drengen osv. Det kan simpelthen ikke være rigtigt hvis ikk de vil undersøge ham ordentligt.!

Jeg havde gjort det! Om så jeg skulle betale for det på et privathospital... HVIS der sidder noget fast og ætser i halsen, så kan det jo have fatale konsekvenser!!

Åhhh håber sådan du tager afsted!!

jeg har virkelig været i tvivl med hensyn til hvad jeg skulle gøre..

gift linjen siger at om det er opløst eller ej burde det ikke skade ham. 

Anmeld

16. april 2011

Mor til Frederic og Freya

LilleMor10 skriver:

jeg har virkelig været i tvivl med hensyn til hvad jeg skulle gøre..

gift linjen siger at om det er opløst eller ej burde det ikke skade ham. 

gift linjen burde om alle vide hvad de snakker om, uanset hvad man ringer ind med.. Og hvis de ikke ved det, så undersøger de det. 

Frederic har også haft næse blor en del gange uden nogen grund, selv under køre tur i bil kan det ligepludselig bare rende ud. 

Anmeld

16. april 2011

katja26

LilleMor10 skriver:

nu lyder jeg nok dum, men har ikke bilen hjemme, har ringet til dem jeg kender der har bil og børnesæde og de er alle på job, hans far har lige fået smidt en fyrrings trussel i hoved hvis jeg ringer og beder om hjælp igen. og der er alt for langt med barnevogn der til + min kæreste har vores dankort så kan ikke tage en taxa 

hvad kan man så gøre ?

Så ringer du bare 112 vog får dem til at sende en ambulance forklar dem situationen ..afsted med dig

Anmeld

16. april 2011

katja26

Zeus skriver:

Hun havde ikke pengene liggende til en taxa, og manden havde dankortet

tag en vogn alligevel så må de sku sende regningen

Anmeld

16. april 2011

MinNoah

Håber og tror da også giftlinien ved hvad de snakker om... Men igen, jeg ville personligt ikke tage nogle chancer i sådan en situation...

Jeg ville være den "irriterende" patient der insisterede på at få mit barn undersøgt - dvs røntgen!

Min dreng har også selv haft en anelse næseblod engang... tror ikk det er så unormalt igen, men det er da underligt det lige kommer i forbindelse med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.