Størrelse af bryster og tilfredshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Ka+Ma=Be

Jeg bruger normalt en 75E, hvilket jeg er ganske tilfreds med Jeg kan dog ikke helt forholde mig til at de vokser sådan når man er gravid! Så jeg er spændt på at se, hvordan de er, når man er "ved sig selv" igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

JustMe

Inden graviditeten var jeg en 75D/70E, men vil gerne have dem lidt større.

Har jeg det stadig sådan om nogle år, får jeg formentlig udskiftet implantaterne før tid

Anmeld

25. april 2011

millesofie

80 G her og meget tilfreds

det har jeg altid været

Anmeld

25. april 2011

morethanperfect

Brugte 70 B før jeg blev gravid og Bruger nu 75 E .. Er ikke tilfreds .. De hænger meget og min selvtillid er MEGET dårlig . Vil gerne ha lavet dem mere faste som de var før jeg blev gravid

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja nu syntes jeg der skulle en afstemning til.

Der er vel ikke så meget at sige, det siger vel sig selv. Men uddyb gerne...

Ja og så glemte jeg at rette det til multiple choice.. sorry... ser lige om jeg kan få det gjort..

En meget lille B eller en stor A..har aldrig helt kunnet afgøre det.
Jeg går næsten aldrig med BH, men har da et par stykker som mest samler støv i skuffen
Og ja..jeg er meget glad for mine små babser, for de sidder nemlig stadig som de skal, selvom jeg er en "gammel" kone på 52

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. april 2011

4xGreve

B og ganske utilfreds - de sidder skam okay men syntes de er alt for små - vil sådan ønske at de var bare lidt større..

Anmeld

25. april 2011

Bshizzle

Jeg bruger en B'er.. - og Nej jeg er ikke tilfreds.. .. Men min kæreste er utrolig tilfreds  
Jeg har længe tænkt på at få dem lavet større, men jeg tror sku ikke jeg tør.
- Man hører tit der kan ske noget.. og de skal "skiftes ud" en del år efter.. ?.

Anmeld

25. april 2011

N&J

D/E skål, og er egentlig okey tilfreds, men syntes nu de var langt pænere da de var fulde af mælk og struttede - det gør det ikke rigtige mere

Anmeld

25. april 2011

Zeus

75B og nej... Ville enormt gerne have den 80 DD jeg havde mens jeg ammede tilbage!!! Hold da op hvor det klædte mig, og tøjet sad bare perfekt

Anmeld

25. april 2011

modesty

75B og har altid været ekstremt glad for mine bryster, som er formet perfekt og sidder perfekt (hvis jeg selv - og alle de mænd jeg har været sammen med - skal sige det ;-)

Men nu har jeg fundet mit livs kærlighed, og han tænder desværre på kæmpe bryster :-( Og det har givet selvtilliden et knæk, må jeg indrømme. Jeg synes stadig at de er flotte, men jeg vil jo gerne have at de rammer hans smag... Nåh, men fuck det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.