Størrelse af bryster og tilfredshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

132319

Jeg har stemt C skål og glemte at stemme NEJ, jeg er ikke tilfreds. Langt langt fra 

Jeg ammer og har ammet to børn og på trods af at mine bryster sidder præcis hvor de gjorde før og ikke har ændret sig synderligt hverken i størrelse eller længde () så HADER jeg dem og har altid gjort det.

Jeg har en ret robust kropsbygning jeg er kæmpe stor men bliver aldrig en lille petit str. 36, uanset hvor slank jeg bliver. Problemet er bare at mine bryster på ingen måde passer til min store krop 

Jeg kunne nok godt skrabe de 30.000 sammen til at få dem lavet, i løbet af et par år, men jeg er en alt for stor kylling. Samtidig er jeg simpelthen så uheldig med ALT, så jeg ville frygte at det ville gå helt helt galt 

Derfor har jeg valgt at leve med mine bryster, selvom de er så tussegrimme og slet ikke passer til min krop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Kamulla

H/I.. er ikke tilfreds... lider af store rygsmerter dagligt.. glæææder mig til at få dem mindre... 

Anmeld

14. april 2011

TbCp

Jeg har desværre taget en del på og meget af det har sat sig i babserne så jeg er nu en 75F

Det er okay synes jeg, var bare overrasket over at skulle så højt op da jeg var ude at købe undertøj fornyligt...

Anmeld

14. april 2011

twinny

jeg bruger 75E/F, er fint tilfreds, da jeg ikke er så stor.. gider dog nogle rygproblemer.  Nu må vi se efter jeg har ammet, hvordan de så ser ud...

Anmeld

14. april 2011

TinaPina

Jeg er en F som ikke gravid og bestemt ikke tilfreds, de skal helt sikkert gøres mindre når jeg er færdig med at få børn!

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Jeg er E og synes størrelsen er perfekt, bare synd de hænger når de ikke er i en BH. Så jeg vil gerne have dem strammet op, hehe.

Anmeld

14. april 2011

Dansker i England

Jeg har en GG/H skål, og jeg er godt tilfreds. Ville hverken have dem større eller mindre.

Anmeld

25. april 2011

MissBee

Hej

Jeg er en 65I/J og mege tilfreds men mine er også silikone

Jeg er dog ret bekymret for hvordan de vil se ud efter jeg har født og ammet  hvis de ikke sidder pænt får jeg dem lavet igen da det er det hele værd

ps. er ikke gravid endnu men vi prøver og glæder os!!!

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Oh my goodness, jeg synes jeg har så kæmpe bryster, og HÅBER sådan de bliver mindre, når jeg engang skal amme - har termin 2. juli  Før jeg blev gravid brugte jeg 75H, men kan slet ikke passe mine bh'er længere, så jeg bruger i hvert fald mere nu.. Synes ikke det er pænt med så store bryster, når jeg (normalt) har en smal talje...

Anmeld

25. april 2011

musse1

jeg har skrivet f/g for går an på mærket og så 75 rundt om. har født 4 børn, men syns de er tunge, har en del problemer med nakken og ryggen og så hænger de bare meget, så nej er ik tilfreds, kunne godt finde på, hvis vi havde pengene og få lavet dem mindre og få dem lidt mere op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.