Størrelse af bryster og tilfredshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skål str har du i BH/bryster?? Og er du tilfreds??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.744 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

Ja nu syntes jeg der skulle en afstemning til.

Der er vel ikke så meget at sige, det siger vel sig selv. Men uddyb gerne...

Ja og så glemte jeg at rette det til multiple choice.. sorry... ser lige om jeg kan få det gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

mortilflere

H og er tilfreds efter jeg har fundet ud af at Marijo bhér findes

Anmeld

14. april 2011

Isabella_mor

jeg har 75 c tror jeg...!! og de er blevet meget MEGET små.. og jeg kunne godt overveje at få dem gjort større når jeg har fået mit sidste barn om nogle år..

så har jeg også tid til at spare sammen til det..

Anmeld

14. april 2011

mortil4dejligepiger

Prøvede at stemme, men noget gik galt.

Jeg er en G (når jeg ikke er gravid - H nu hvor jeg er gravid) og er meget tilfreds, trods amning af 3 og snart 4 børn.

Anmeld

14. april 2011

Dinna88

75 B her, og er ikke tilfreds men heller ikke utilfreds! De er super fine som de er, men jeg vil få det MEGET MEGET bedre hvis jeg fik dem lavet. Men jeg skal lige have de børn jeg skal have inden, så der går nogle år endnu, og så bliver de lavet. Men intet ekstremt! de ska se naturlige ud

Anmeld

14. april 2011

Halbschön

Jeg har mig en 80I/J.. Om jeg er tilfreds ved jeg ikke helt, nogle dage er jeg, andre er jeg ikke.. De er jo kæmpe.. Og tunge..

Anmeld

14. april 2011

DLM

85C ved ikke om jeg er tilfreds, men er heller ikke utilfreds. De behøver ikke blive større, de må bare gerne være lidt mere fyldige de er blevet lidt flade

Anmeld

14. april 2011

Kruse90

75b-80b og er IKKE tilfreds

Anmeld

14. april 2011

Stéphanie

Jeg har svaret D da det er det jeg bruger nu her mens jeg er gravid, normalt ligger jeg på 75B/C alt efter modellen. Jeg er IKKE tilfreds. Størrelsen som sådan er okay, det ville ikke gøre mig noget at de bliver ved med at have samme størrelse som nu Men efter min den store begyndte de at hænge en del, og jeg er ked af at være 22 og have hængepatter for at sige det på godt dansk.

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja nu syntes jeg der skulle en afstemning til.

Der er vel ikke så meget at sige, det siger vel sig selv. Men uddyb gerne...

Ja og så glemte jeg at rette det til multiple choice.. sorry... ser lige om jeg kan få det gjort..

Jeg ved snart ikke hvad jeg har efter vægtøgning og vægttab, men nok en B-skål, og jeg er meget tilfreds. En fin lille håndfuld der sidder godt, jeg klager ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.