Størrelse af bryster og tilfredshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

karina1980

har kun stemt nej, da min mulighed ikke er der jeg bruger en -A skål, det vil sige den nye str. som normalt kaldes en trænings-BH 

jeg er bestemt ikke tilfreds, men har så ikke tænkt mig at gøre mere ved det, somtider kan det give et meget godt grin,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Line Højdal

Ups.. glemte at stemme "ja" også. Men altså jeg bruger normalt 75B og er fint tilfreds - mine bryster passer til min krop og skulle ikke være anderledes

Anmeld

14. april 2011

Line Højdal

Secrets skriver:

Jeg ved snart ikke hvad jeg har efter vægtøgning og vægttab, men nok en B-skål, og jeg er meget tilfreds. En fin lille håndfuld der sidder godt, jeg klager ikke

Hehe... en fin lille håndfuld der sidder godt - den formulering kan jeg godt lide  Så er der vel heller ikke det mindste at klage over... hellere en lille fin håndfuld, der sidder som den skal, end et par slatne balloner der må give op for tyngdekraften inden man fylder 30

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Pipkukkeren skriver:

Hehe... en fin lille håndfuld der sidder godt - den formulering kan jeg godt lide  Så er der vel heller ikke det mindste at klage over... hellere en lille fin håndfuld, der sidder som den skal, end et par slatne balloner der må give op for tyngdekraften inden man fylder 30

Nemlig! Men lad os nu se hvad jeg siger, når jeg en gang har ammet mit første barn

Anmeld

14. april 2011

Line Højdal

Secrets skriver:

Nemlig! Men lad os nu se hvad jeg siger, når jeg en gang har ammet mit første barn

Ja, det samme her... venter min første og har termin her om en uge!! Men jeg tror såmend nok mit svar vil være det samme om ½ år

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Pipkukkeren skriver:

Ja, det samme her... venter min første og har termin her om en uge!! Men jeg tror såmend nok mit svar vil være det samme om ½ år

Uuuh, tillykke! Hvor er det spændende! Jamen jeg tænker også, at små bryster måske hænger mindre bagefter, fordi der ikke er lige så meget at "suge ud af dem". Haha. Det er måske bare utopi, men nu må vi se

Anmeld

14. april 2011

slettet_7530

75 G, men de er ved at forsvinde mine bher er begyndt at blive for store så tror egentligt ikek jeg er det mere, men vil gerne have brystløft på et tidspunkt, hvilket vil sige et løft uden fyld

Anmeld

14. april 2011

Koen.

Har en a nogle gange en lille b (komme an på bhen) og NEJ jeg er ikke tilfreds og er netop i gang med at spare sammen til større bryster!

Anmeld

14. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Ja nu syntes jeg der skulle en afstemning til.

Der er vel ikke så meget at sige, det siger vel sig selv. Men uddyb gerne...

Ja og så glemte jeg at rette det til multiple choice.. sorry... ser lige om jeg kan få det gjort..

Har stemt D, for vil sige det er en lille D og en stor C.

Er faktisk ret tilfreds, da de er blevet sig selv efter fødslen, så meget som de nu kan. Men de hænger ikke, og æææælsker mine små bryster (er jo ikke vildt stor, så de skal passe til min krop)

Anmeld

14. april 2011

BellaCiinea

80 d, og er ikke tilfreds....

De må godt være lidt større og mere runde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.