Føj for en aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Laulund87

Bondepigen skriver:

Haha, hvor skørt.

Jeg har faktisk selv tænkt lidt på om Emma måske kan være ved at få en af hendes sidste kindtænder, for hun begyndte pludselig at græde hos DP her i eftermiddag, tilsyneladende uden grund, og så al den trodsighed/pyller der.... Måske er hun slet ikke pyller eller særlig trodsig.... Men det finder jeg nok ud af i morgen ved tandlægen..

Håber det går bedre i aften så..

Jeg tænkte at jeg hellere måtte tjekke, så op i sofaen og en lommelygte i munden..Haha

Det er den første hun får, og jeg har hørt at det er slemt?

Hun har fået noget på gummerne og panodil, så må hun være dækket ind, det lille pus

Egentlig rart at vide hvad der er galt, og så håber jeg vi får en rolig nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Jeg tænkte at jeg hellere måtte tjekke, så op i sofaen og en lommelygte i munden..Haha

Det er den første hun får, og jeg har hørt at det er slemt?

Hun har fået noget på gummerne og panodil, så må hun være dækket ind, det lille pus

Egentlig rart at vide hvad der er galt, og så håber jeg vi får en rolig nat

Det skulle vist være endnu værre med de 4 sidste... Emma har egentlig aldrig været særlig påvirket humørmæssigt af at få tænder, men da hun fik de første kindtænder måtte vi alligevel have hjælp af gummedråber.

Så jeg tør slet ikke tænke på de fire sidste...

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

...og ja, det er altid rart at vide hvad der er galt! Håber hun bedre kan falde i søvn i aften så, nu er hun da i hvert fald smertedækket som du siger, og så mærker hun forhåbentlig ikke til det resten af natten...

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Det skulle vist være endnu værre med de 4 sidste... Emma har egentlig aldrig været særlig påvirket humørmæssigt af at få tænder, men da hun fik de første kindtænder måtte vi alligevel have hjælp af gummedråber.

Så jeg tør slet ikke tænke på de fire sidste...

Puha

Vi bruger noget til gummerne der lægger en hinde..Det er beregnet til blister, men fungerer perfekt til ømme gummer Det er ikke noget af det, der bedøver og sådan noget.

Anmeld

12. april 2011

jannebjerre

Kirle skriver:

Har et godt råd - lad hende blive liggende i hendes seng.

Og så lige et til på falderebbet - det går over igen For ja det er højst sandsynligt pga. at hun er begyndt at gå. Kan godt huske den tid og ja det er ikke sjovt Men sjovt for os andre at læse om *fnis*

knus

Anmeld

12. april 2011

anna-jonas

Puuuhhhhh...................Men, helt normal adfærd, når man lige har lært at gå. Mine unger har altid været "besværlige" efter et stort udviklingsspring.

Håber at den lille dame giver jer aften og nattero i aften.

Anmeld

13. april 2011

Laulund87

anna-jonas skriver:

Puuuhhhhh...................Men, helt normal adfærd, når man lige har lært at gå. Mine unger har altid været "besværlige" efter et stort udviklingsspring.

Håber at den lille dame giver jer aften og nattero i aften.

I aftes var alt normalt igen og hun sover også nu, så det blev vist ikke til mere

Anmeld

13. april 2011

Barbamama

Åh mand!!! Nu skriver jeg inden jeg har kigget hvad de andre har skrevet. Vi har gjort det at når Carla har været sådan så har vi ladet hende blive i sin seng og været nede ved hende når hun har grædt og fortalt hende de første 3-5gange at hun skal sove. Derefter har vi gået derned uden at tale med hende, måske nusset hende lidt og så lagt hende ned. Andre gange har jeg sat mig ved siden af hendes seng uden at sige noget. Måske har jeg strøget hende over håret. Men jeg har ikke talt med hende. Og når jeg bare sidder der og glor på at hun flipper ud og jeg er total rolig imens holder hun til sidst op og lægger sig ned. Håber du kan bruge det.

Anmeld

13. april 2011

Laulund87

michella80 skriver:

Åh mand!!! Nu skriver jeg inden jeg har kigget hvad de andre har skrevet. Vi har gjort det at når Carla har været sådan så har vi ladet hende blive i sin seng og været nede ved hende når hun har grædt og fortalt hende de første 3-5gange at hun skal sove. Derefter har vi gået derned uden at tale med hende, måske nusset hende lidt og så lagt hende ned. Andre gange har jeg sat mig ved siden af hendes seng uden at sige noget. Måske har jeg strøget hende over håret. Men jeg har ikke talt med hende. Og når jeg bare sidder der og glor på at hun flipper ud og jeg er total rolig imens holder hun til sidst op og lægger sig ned. Håber du kan bruge det.

Det er også sådan vi plejer at gøre, de sjældne gange det er sket

Men jeg opdagede en kindtand der lige var brudt igennem, om morgenen. I går aften sov hun med det samme, og til kl 07. Her til aften er hun også lagt uden problemer.

Så det var vist "bare" tanden der drillede og nu er det ovre

Ellers mange tak for rådet

Anmeld

13. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Det er også sådan vi plejer at gøre, de sjældne gange det er sket

Men jeg opdagede en kindtand der lige var brudt igennem, om morgenen. I går aften sov hun med det samme, og til kl 07. Her til aften er hun også lagt uden problemer.

Så det var vist "bare" tanden der drillede og nu er det ovre

Ellers mange tak for rådet

Åh ja okay. Det gør også ondt. Det var synd for hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.