Føj for en aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
43 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Laulund87

Hvis i gik på DBA i går, kunne i finde Maria under "bortgives"

Hun blev lagt i seng kl 18 som hun plejer. Hun plejer så at sove med det samme og helt til kl 07. Det havde hun åbenbart glemt i går

Hun sad nærmest og sov i indkøbsvognen i vi handlede efter vi havde hentet hende. Da jeg skiftede hende, inden hun blev lagt, lå hun nærmest også og sov. Så træthenden manglede ikke!

Nå men, hun lå og pyldrede med jævne mellemrum hvor jeg gik ned til hende og aede hende eller gav hende vand. Det hjalp ikke og det fortsatte til kl 22. Så gav jeg op og smed Bruno ind på sofaen, Maria op i sengen til mig. Så startede helvede da først!

Hun borede skiftevis sin finger ind i min næse og mit øre Kejtede rundt i sengen, især på maven. Hun gav sig til at ligge og slå og hamre hovedet ind i mig. Hun plejer at stoppe når jeg siger nej og flytter hånden, men hun grinte sgu bare 

Kl 24 havde jeg fået nok og lagde hende ned i sengen! Kort tid efter sov hun.

Det tog så kun 6 timer at få hende til det

Hvad pokker sker der?? Sådan er hun bare aldrig!

Jeg tænker at det måske er fordi hun er begyndt at gå, og så har hun sværere ved at falde til ro Pga nye indtryk måske.

Nogle med et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

<3

Har et godt råd - lad hende blive liggende i hendes seng.

Og så lige et til på falderebbet - det går over igen For ja det er højst sandsynligt pga. at hun er begyndt at gå. Kan godt huske den tid og ja det er ikke sjovt Men sjovt for os andre at læse om *fnis*

knus

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Hun blev lagt i seng kl 18 som hun plejer. Hun plejer så at sove med det samme og helt til kl 07. Det havde hun åbenbart glemt i går

Hun sad nærmest og sov i indkøbsvognen i vi handlede efter vi havde hentet hende. Da jeg skiftede hende, inden hun blev lagt, lå hun nærmest også og sov. Så træthenden manglede ikke!

Nå men, hun lå og pyldrede med jævne mellemrum hvor jeg gik ned til hende og aede hende eller gav hende vand. Det hjalp ikke og det fortsatte til kl 22. Så gav jeg op og smed Bruno ind på sofaen, Maria op i sengen til mig. Så startede helvede da først!

Hun borede skiftevis sin finger ind i min næse og mit øre Kejtede rundt i sengen, især på maven. Hun gav sig til at ligge og slå og hamre hovedet ind i mig. Hun plejer at stoppe når jeg siger nej og flytter hånden, men hun grinte sgu bare 

Jeg tænker at det måske er fordi hun er begyndt at gå, og så har hun sværere ved at falde til ro Pga nye indtryk måske.

Nogle med et godt råd?

Ååh ja, jeg husker osse den tid! Det er garanteret pga. alle de nye måder at se og opleve verden på. Emma gjorde det laaaang tid, så måske er det bedst, hvis du kan lade hende blive i sin egen seng, så I ikke kommer ind i en dårlig vane som os. Emma ligger stadig i min seng sammen med mig og falder i søvn, og det gør jeg så osse, så jeg har INGEN aftener, hvor jeg kan sidde og hygge med tv eller med Ove...

Håber jeg på et eller andet tidspunkt får overskud og kræfter til at ændre på det igen...puha!

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Nogle med et godt råd?

Tror da på hun var træt igår Men det mente hun nok ikke, hun var nok stadig sur over hun ikke fik kakao

Sådan nogle dage kan e altså også godt få, og man er ved at gå ud af sit gode skind.
Men hun lyder ligesom e, kan ikke sove med en når det kommer dertil. Ikke nemt at stille tilfreds

Anmeld

12. april 2011

Milka

luca var monsterslem på det punkt, husker det tydeligt! 

... men det går over igen. sender dig styrke! 

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Bondepigen skriver:

Ååh ja, jeg husker osse den tid! Det er garanteret pga. alle de nye måder at se og opleve verden på. Emma gjorde det laaaang tid, så måske er det bedst, hvis du kan lade hende blive i sin egen seng, så I ikke kommer ind i en dårlig vane som os. Emma ligger stadig i min seng sammen med mig og falder i søvn, og det gør jeg så osse, så jeg har INGEN aftener, hvor jeg kan sidde og hygge med tv eller med Ove...

Håber jeg på et eller andet tidspunkt får overskud og kræfter til at ændre på det igen...puha!

Åh gud, håber ikke det skal til at være et hverdagsshow! Især nu når Bruno har fået praktikplads, og han så ikke kan hjælpe der i de sene timer

Det er bare underligt med Maria for det bliver kun værre af, at jeg tager hende med i seng Hun er IKKE en puttepige. Så det er renden frem og tilbage..Suk.

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Kirle skriver:

Har et godt råd - lad hende blive liggende i hendes seng.

Og så lige et til på falderebbet - det går over igen For ja det er højst sandsynligt pga. at hun er begyndt at gå. Kan godt huske den tid og ja det er ikke sjovt Men sjovt for os andre at læse om *fnis*

knus

Jeg lader hende godt nok og ligge for eftertiden, efter det show i går 

Ja sjovt at læse om, det tror jeg gerne

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Tror da på hun var træt igår Men det mente hun nok ikke, hun var nok stadig sur over hun ikke fik kakao

Sådan nogle dage kan e altså også godt få, og man er ved at gå ud af sit gode skind.
Men hun lyder ligesom e, kan ikke sove med en når det kommer dertil. Ikke nemt at stille tilfreds

Hun var nemlig monstertræt, så jeg fatter det ikke

Sære unger..Hehe

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Milka skriver:

luca var monsterslem på det punkt, husker det tydeligt! 

... men det går over igen. sender dig styrke! 

Tak, det er tiltrængt

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Hun var nemlig monstertræt, så jeg fatter det ikke

Sære unger..Hehe

Måske overtræt? Hun bruger jo kræfter på nye ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.