Føj for en aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Ida.

Det går over igen bliv ved, vær insisterende og lad hende blive liggende i sin egen seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Måske overtræt? Hun bruger jo kræfter på nye ting

Tjo det er også en mulighed, vil jeg tro

Puha man kan spekulere længe, det skal bare holde haha!

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Ida. skriver:

Det går over igen bliv ved, vær insisterende og lad hende blive liggende i sin egen seng.

Puha ja, det må jeg prøve på

Anmeld

12. april 2011

Ida.

Laulund87 skriver:

Puha ja, det må jeg prøve på

You can do it

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Tjo det er også en mulighed, vil jeg tro

Puha man kan spekulere længe, det skal bare holde haha!

Ja

Anmeld

12. april 2011

Karo

Æv, æv, æv.........................

Jeg har (7,9,13) aldrig oplevet det med hverken Marcus eller Ida, men jeg kan høre på de andre at det heldigvis går over.

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Åh gud, håber ikke det skal til at være et hverdagsshow! Især nu når Bruno har fået praktikplads, og han så ikke kan hjælpe der i de sene timer

Det er bare underligt med Maria for det bliver kun værre af, at jeg tager hende med i seng Hun er IKKE en puttepige. Så det er renden frem og tilbage..Suk.

Ja, Emma har heller aldrig været sådan en pussenusse pige, som Nogle af mine søskendes børn, men det bliver hun mere og mere, kan jeg mærke i takt med hun bliver ældre.

Og ved du hvad? Vi er begyndt at droppe middagsluren herhjemme i weekenden, selv om hun stadig godt kan have brug for den, men det er på prøvebasis. For hun vågner sent i weekenden og så bliver det hele til at det sker på meget skæve tidspunkter, så nu prøver vi det.

Og i søndags faldt hun skisme i søvn i bilen. Det har hun ikke gjort siden hun var 2 mdr. eller der omk. Og så falder hun så osse hurtigere i søvn om aftenen, så jeg ikke når at falde i søvn, og så kan jeg da holde lidt aften sammen med Ove...

Anmeld

12. april 2011

Rosa

Åååh, jeg kender det. Jonte har sovet SÅ uroligt siden han fik dræn i ørerne, han kravler rundt, piller mig i munden og klynker hele tiden. Og det var før han blev rigtig syg nu her... 

Jeg håber det bare var en enkelt nat, og at hun er helt sig selv igen i aften 

Kh

Rosa

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Ida. skriver:

You can do it

Yes I can

Måske Tak for opbakningen

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Karo skriver:

Æv, æv, æv.........................

Jeg har (7,9,13) aldrig oplevet det med hverken Marcus eller Ida, men jeg kan høre på de andre at det heldigvis går over.

Heldige dig!

Ja mon ikke det går over..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.